vertraging msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

casual

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2004
Berichten
131
Hallo,
Al vele dagen doet mijn msn 6.2 raar: berichten komen zo'n 5 a 6 seconden later pas door als ik enter. Heb geen idee hoe dit komt. Ook deïnstalleren/installeren werkt niet. Heb naar mijn weten niets veranderd en maatjes hebben nergens last van. Weet iemand de oplossing?
 
En je hebt geen last van spyware of virussen?
Misschien iets nieuws in deze dagen geinstalleerd.
 
Heb Ad Aware en Spybot al diverse keren gedraaid en die melden geen spyware. Ook via Norton met laatste update op virussen gescand. Heb wel soms wat nieuws geïnstalleerd maar dat doe ik wel vaker :) Zou echt niet weten wat dan precies, en waar dan het conflict zit. Imesh was een van de dingen die ik onlangs installeerde. Heb ik overigens weer er af. Trouwens: mijn Kazaa doet nu ook gek met downloaden.. :-( Begint er misschien een lampje te branden? haha :)
 
Misschien wel eens tijd voor een hijack log.
lees in dit topic de gebruiksaanwijzing en plaats daar ook een log.
vertel je probleem en de experts zullen jou daar beslist verder helpen.
Als zij zeggen dat alles schoon is en je hebt het probleem dan nog dan horen wij dat graag en moeten we verder gaan zoeken.
 
Ik heb precies hetzelfde,en heb het hier ook geplaatst maar tot heden geen antwoord opgekregen. Gr. Rama
 
Rama,
Bedoel jij dat je een hijack log geplaatst hebt, deze kan ik niet vinden.
Ik zag wel dat Bruinoog hetzelfde had als jullie en dat uit zijn log wel wat verwijderd moest worden.
 
zijn de laatste tijd veel problemen met msn, ook hier.
loopt af en toe traag of helemaal niet.
 
log geplaatst

Bedankt voor de tip Puppy. De log heb ik zojuist geplaatst :)
 
Hoi Casual,

Ik zie dat je de MSN toolbar geinstalleerd hebt. zou ik verwijderen, en kijken hoe het dan gaat met de snelheid. Ik zou bijvoorbeeld de Google Toolbar nemen, is veel fijner.
 
Ik heb mijn MSN Toolbar nu verwijderd en voor Google vervangen :) Helaas blijven berichten tijdens het msnen (van mij) vertraagd.. :-(
 
Nee ik heb geen hyacklog geplaatst. Gr. Rama
 
Ik weet niet wat het is Puppie maar waarom kan ik mijn antwoorden niet lezen op mijn geplaatste log? :-(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan