Vertraging opstarten Incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

doeshi1

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2004
Ik heb sinds zo'n 2 jaar Incredimail gekocht en vind het een tof programma.

Maar nou heb ik ongeveer 2 weken last, als ik het op wil starten dat het wel 2 minuten duurd voordat hij hem opend. Kan iemand mij vertellen wat dat voor een probleem kan zijn?

Groetjes,

Doeshi1

Onlangs een update van incredimail gedaan? Het is een algemeen geweten dat het programma incredimail enorm veel bugs bevat (vooral ook de premiumversie). Gelukkig wordt het programma plusminus om de 2 weken geupdate zodat de meeste bugs geëlimineerd worden, doch, telkens bij een nieuwe update is er weer sprake van nieuwe bugs. Dus gewoon rustig afwachten op de update en het probleem zou moeten opgelost worden.:thumb:

Geplaatst door miekiemoes
Onlangs een update van incredimail gedaan? Het is een algemeen geweten dat het programma incredimail enorm veel bugs bevat (vooral ook de premiumversie). Gelukkig wordt het programma plusminus om de 2 weken geupdate zodat de meeste bugs geëlimineerd worden, doch, telkens bij een nieuwe update is er weer sprake van nieuwe bugs. Dus gewoon rustig afwachten op de update en het probleem zou moeten opgelost worden.:thumb:

He miekiemoes.
Thx voor je berichtje. Wat ik me afvraag hoe je daar aan komt dat ze om de weken nieuwe update's hebben mijn laatste was 23 februari en daarna is er nog geen nieuwe versie gekomen. Misschien heb ik het wel mis hoor!!! Als ik er naast zit dan verneem ik het graag van je :thumb:

Dat klopt... Als ik me niet vergis is het wel al enkele maanden dezelfde versie (1361). Maar dit is ook vooral te wijten aan het feit dat ze al een heel tijdje met terug een betaversie van incredimail bezig zijn (die je trouwens ook al kan downloaden momenteel). Het voorbije jaar daarentegen (2003) is er toch wel zeker meer dan 10 keer een update van incredimail geweest... waarbij zelfs soms 2 keer in één maand.
Kan je je nog herinneren dat vroeger de meeste layouts, notifiers, toeters en bellen gratis te downloaden waren? En dat nu die meeste in een 'incredimail gold gallery' zijn gegooid.. die je enkel nu maar kan downloaden als je de premiumversie hebt??:(

Nou ja... :cool:

Mijn probleem is helaas nog niet opgelost. Maar bedankt voor je reactie. Miekiemoes.

:)

Heb je al eens gekeken hoeveel je processor haalt bij het openen van incredimail??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan