Vervalt licentie code van Office als ik me PC Reset?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjorsisgerest

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2011
Berichten
62
Hallo,

Ik wil mijn laptop gaan resetten.
Er staat nu Office op die ik via een CD heb geinstaleerd, hierbij zit ook een licentiecode die je volgens mij max 3x kan gebruiken.
Nu is de vraag als ik mijn laptop reset gaat er dan 1 van de 3 af of blijft het gewoon hetzelfde omdat het dezelfde laptop is?


Mvg,

Sjors
 
Nee die vervalt niet. je kan ook Office en de register codes van office kopieeren en die dan terug zetten
 
Als je gaat resetten zul je ook Office opnieuw moeten installeren en ja dan ben je 1x licentiecode kwijt.
 
Ok, ligt er een beetje aan, bij Microsoft valt dat wel mee, & waarschijnlijk gaat het om een Home and Student-versie van Office, die je inderdaad op 3 verschillende computers mag installeren.

Ikzelf probeer als het nog enigszins mogelijk is dat soort software vooraf met Internetverbinding netjes te de-installeren, want vaak zit er een Bel-Huis-mechanisme in dat van alles & nog wat bijhoudt, bv. in geval van Norton hoe lang je abonnement nog geldig is.

In principe, als het niet al te exotisch is zoals bv. software voor een braille-beeldscherm, bij de grote jongens: Netjes met Internetverbinding de-installeren, herstarten. Dan doen wat je doen wilt. Als dat klaar is her-installeren. Gaat bijna altijd goed.
In geval van Microsoft kan je trouwens altijd even bellen, als het terecht is word het geregeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan