vervangend programma voor office

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilmpie

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2007
Hallo,

Ik heb al een dikke maand een nieuwe laptop, waarbij helaas geen volledige versie van office bij zit. Er zit alleen een 60-daagse proefversie bij, die dus over een kleine maand verloopt. Ik heb dan geen word en powerpoint meer, maar dit zijn uitermate belangrijke programma's voor mij. Ik heb al gekeken naar de volledige versie, maar die vind ik nogal aardig prijzig:confused:. Heeft iemand misschien een vervangend programma voor office, die dus bijna gelijk is aan de officïele versie? Of heeft iemand een goedkopere oplossing, zodat ik alsnog word en powerpoint heb.
Alvast bedankt!:thumb:

Groet,

Willem

Wat dacht je van open-office? Dat is nog gratis ook. Dat programma kan met office-bestanden overweg en ze als zodanig wegschrijven en bewerken.

OpenOffice is inderdaad een goed programma! Gebruik ik ook op m'n laptop. Je moet alleen even het standaardbestandstype bij opslaan veranderen (dus naar .doc etc) anders kan je de bestanden niet op computers zonder OpenOffice openen. :eek:

kan dit programma dan ook bijv. tabellen maken, met afbeeldingen werken en dat soort dingen?

Ja!
Ik zou zeggen: probeer het. Het is gratis dus als het je niet bevalt gooi je het zo weer van je computer af. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan