Vervanger mijneigenfavorieten.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Caspar107

Meubilair
Lid geworden
2 dec 2001
Ik heb een tijdje mijn favorieten bijgehouden op www.mijneigenfavorieten.nl , maar aangezien deze service sinds enige tijd betaald is geworden ben ik ook alweer een tijdje op zoek naar een goede vervanger in ongeveer dezelfde stijl.
Wie heeft er nog goede ideeën/tips?

ikzocht onder zoeken op:
favorieten

wie had verw8 dat ik zoveel op mijn wenken bediend werd

Geplaatst door MisterDennis
ikzocht onder zoeken op:
favorieten

wie had verw8 dat ik zoveel op mijn wenken bediend werd

Snap niet wat je met deze opmerking bedoelt

Ja is waar misterdennis,
maar als ik me er even mee mag bemoeien:D

Casper vraagt naar duidelijk naar tips en adviezen en die vind je niet echt met google op die manier.
En dat er antwoorden zijn gekomen die je ook in google vinden kan, tja... daar kan Casper natuurlijk niets aan doen.

ik lees het jah...

maar ik zocht gewoon nar iemands favorieten, omdat mensen die hun favo`s bij jouden altijd de betere sites opslaan, hoef je via ene zoekmachine niet door al die andere sites te bladeren, omdat anderen dat al voor je gedaan hebben.

thanx

Geplaatst door Caspar107
Ik heb een tijdje mijn favorieten bijgehouden op www.mijneigenfavorieten.nl , maar aangezien deze service sinds enige tijd betaald is geworden ben ik ook alweer een tijdje op zoek naar een goede vervanger in ongeveer dezelfde stijl.
Wie heeft er nog goede ideeën/tips?

Tal van adviezen zijn rondgevlogen. Waar ik nieuwsgierig naar ben, wat heb je uiteindelijk gekozen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan