Vervanging dvd/tuner component bij JVC TH-A55

Status
Niet open voor verdere reacties.

rldegier

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 apr 2011
k heb een home cinema systeem van JVC, de TH-A55. Nu ik een nieuwe tv wil gaan aanschaffen, kijk ik ook gelijk naar de kwaliteit van het home cinema systeem.

De JVC TH-A55 is nu met tv verbonden via een Scart kabel. Ik wil nu een systeem waarbij ik via HDMI de dvd-speler kan verbinden met de TV.

De speakers (subwoofers en 5 surround speakers) functioneren nog prima en zou ik graag behouden.

Kan ik alleen de dvd/tuner component van de JVC vervangen? Wat heb ik dan nodig en wat zijn goede opties?

natuurlijk, je kán alleen de DVD/tuner vervangen, maar als je een nieuw systeem koopt zitten de speakers er ook (al) bij..
Om bij JVC te blijven: is dit niet wat voor je? JVC TH-BD 50, mét BluRayspeler!
Je zult eigenlijk alleen maar een HDMIkabel nodig zijn voor het signaal van je DVDspeler naar je nieuwe TV

Ok, dat klinkt als een aardige set, zeker gezien de blu-ray speler. Maar als ik nu alleen de dvd/tuner component wil vervangen? Wat zijn de opties?

Mischien dat je het op een akkoordje kunt gooien met de verkoper, dat je alléén maar de DVD/Tuner wilt hebben, en dat je de boel 50-75 euro goedkoper zou kunnen krijgen.
Maar je kan wellicht beter effe luisteren naar het betreffende setje, misschien klinkt deze nóg beter dan wat je nu hebt en kun je je setje wat je nu hebt nog gaan verkopen ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan