Vervelend bericht verwijderen in outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

francisca0604

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2009
Telkens als ik een nieuwe email wil versturen krijg ik dit te zien:Ik werk met Outlook mail.

Hey,good news!
I ordered one iphone 3GS black from this website < www elehoty100w com > one weeks ago, today I've got it. Amazing,beyond my imagination, it's genuine and as good as expected,but much cheaper.
I'm pleased to share this good news with you! if you would like to get one, you can check it out, and you can contact this Email:< elehot@188.com >
Best regards.
Yours

Hoe verwijder ik deze tekst permanent????

gr,Francisca

Staat dat dan in je nieuwe mail? Of als messagebox? Iets meer info of schermafdruk zou handig zijn, maar het lijkt alsof het je signature/handtekening is. Kijk eens of je die kunt aanpassen.

Dat staat meteen in die nieuwe Email , zodra ik die open staat die tekst daar, dat moet ik eerst weghalen voordat ik een mail kan schrijven.!
zie de tekst hierboven zo staat het in mijn scherm

gr.Francisca

Laatst bewerkt:
@quintoo,

Graag uitleg wat men op de link kan vinden. Staat ook in de regels vermeld, dat het niet toegestaan is enkel een link te plaatsen.

Het gaat om mij hotmailadres, dat heet tegenwoordig Outlook
Ik de nieuwe Outlook kan ik nergens bovenaan de balk opties extra vinden, waar staat dat tegenwoordig.
Die link die je stuurde is van Outlook 2003 ???

gr.Francisca

Ah, online. Dan scan maar eens op Spyware, etc met bijvoorbeeld malwarebytes.
http://www.malwarebytes.org/
Gratis versie nemen, en dan bij installeren vinkje bij 'Free Trial/evaluation version' (of zoiets) weghalen, anders werkt het maar 30 dagen.

Weet je zeker dat er niks in handtekening staat?

Dit is te vinden
- Tandwiel rechtsboven in hotmail -> meer e-mailinstellingen
- onder het kopje "Email Schrijven" - > Opmaak, lettertype en handtekening

Hier zie je je handtekening staan, als het hier niet in staat weet ik het ook echt niet meer.

Succes :thumb:

Hallo

hehe eindelijk gevonden, de tekst verwijderd, nu is het weg !!! Dankje wel voor de oplossing TOP!!!

groeten Francisca

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan