Vervelend probleem !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

baskos

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2003
Door onbekende oorzaak blijft mijn computer vaak minutenlang (10-15) ''onbestuurbaar''. Er wordt niet gereageerd op toetsaanslagen o.i.d. Ook Cntr-Alt-Del komt niet door. Het enige wat ik hoor is de harde schijf en af en toe een vreemd toetertje !
Ik heb al een aantal utilities geprobeerd maar niets helpt. Virusscanner, firewall en spyware-programma's zijn gedraaid: zonder resultaat.
Wie weet raad ??

Een interessante site, Pieter ! Ik hoor af en toe 1 piepje, maar het is me niet geheel duidelijk wat er dan aan de hand kan zijn. Zijn er utilities die de hardware op dit punt kunnen testen ?

Heb je onlangs toevallig geheugen bij gezet?
haal er eens een reepje uit.
als je de pc ingaat moet je je zelf wel eerst ontladen, dat kan je doen door bijv een onbeschilderde verwarmingspijp aan te raken,na het uitschakelen van je pc. ook even checken of alle hardware, videokaart/geheugen reepjes/ goed in de sloten zitten gedrukt. succes:thumb:

Helaas, er is niets uitgebreid. Ik kan er overigens ook niet in; het is een laptop. Het enige wat ik recentelijk gedaan heb is het aanmaken van een nieuwe gebruiker.:(

O laptop, dat kon ik nergens uit opmaken? Ik denk toch aan een hardware probleem, hoe oud is de laptop? (garantie) verder zou ik het ook niet weten, sorry:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan