Vervelend

Status
Niet open voor verdere reacties.

BBerthus

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2001
Berichten
15
Om de ca. 3 minuten verschijnt er op mijn taakbalk een klein balkje met een wit venstertje.
Als ik er met mijn muis op wil klikken is het alweer weg, je ziet het misschien net 2 seconden.
Als ik een spelletje aan het doen ben, dan onderbreekt dit mijn spelletje en wordt ik terrug geplaatst naar het bureaublad, en dat is heel hinderlijk.
Ik heb het voorgelegd aan mijn HP helpdesk en wij hebben ca. 2 uur aan de telefoon geprobeerd het weg te krijgen en dat is niet gelukt, HP helpdesk wist mij te vertellen dat het iets was met DLL.
Wij hebben het niet weg kunnen krijgen.
Ik hoop dat jullie mij wel kunnen helpen.

Groetjes,
Berthus
 
als het een ddl probleem is zou je eens in start, uitvoeren kunnen intikken: sfc /scannow
deze (System File Check) scan eens laten lopen, en kijken of daar iets uitkomt.
 
BBerthus zei:
Om de ca. 3 minuten verschijnt er op mijn taakbalk een klein balkje met een wit venstertje.
Als ik er met mijn muis op wil klikken is het alweer weg, je ziet het misschien net 2 seconden.
Als ik een spelletje aan het doen ben, dan onderbreekt dit mijn spelletje en wordt ik terrug geplaatst naar het bureaublad, en dat is heel hinderlijk.
Ik heb het voorgelegd aan mijn HP helpdesk en wij hebben ca. 2 uur aan de telefoon geprobeerd het weg te krijgen en dat is niet gelukt, HP helpdesk wist mij te vertellen dat het iets was met DLL.
Wij hebben het niet weg kunnen krijgen.
Ik hoop dat jullie mij wel kunnen helpen.

Groetjes,
Berthus
 
Het is geen virus.

Ik heb sfc/scannow laten draaien, maar helaas geen resultaat.

groetjes
Berthus
 
Ik heb al een systeemherstel gedaan.
Ik heb ook allerlei beveiligingsprogramma's op mijn computer losgelaten, maar nogsteeds zonder resultaat.
Op mijn computer zit Norton Internet Security 2006 geinstalleerd.

Groetjes
Berthus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan