vervelende emails!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kinky

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2001
Berichten
100
Ik krijg elke dag wel zo'n 60 emails met allerlei vervelende reclames. Dat zijn bijna allemaal dezelfde met een andere afzender. Ik zet ze dan in de lijst van afzenders blokkeren, maar die puilt onderhand al uit. Wat kan ik doen om die emails te voorkomen? Wie kan mij helpen?
 
Ik heb in Outlook bij internetaccounts een paar vreemde internetadreslijstenservicers gevonden. Zou hier soms het probleem vanaf komen?
 
als je onder adressenlijst service voor jou geen bekende adressen zie, mag je die gewoon verwijderen.
zal best wat kunnen schelen.
groeten marcel
 
Het is gewoon Spam, je kunt er weinig aan doen dat ze die berichten naar je toe sturen. Kijk maar eens op deze site, daar geven ze een goede uitleg.

Een aanrader is echt om Mailwasher te installeren, dan weet je zeker dat de mails niet in je Outlook (Express) terecht komen. En nu maar hopen dat de internationale politiek eens in actie komt tegen deze terreur.
 
Ik heb Mailwasher geinstalleerd en nu maar wachten op nog meer troep. Jullie horen (Gauw) weer van me!!!!!!!!
 
Hoi, ik lees net dat ik gelukkig niet de enige ben die me aan al die SPAM irriteerd. Een prima programma trouwens. Toen ik vanmorgen Mailwasher opende, stonden er al weer zo'n stuk of 40 voor me klaar.
Hartelijk dank allemaal!!!!!!!:)
 
Eigenlijk heb ik nog een klein vraagje. Bij account detals kan je aanvinken : enable bouncing messages from this account. Klopt het dat ik mijn eigen emailadres daar in moet vullen? (alles is ook in het engels, haha) Groetjes
 
Als er from staan dan eigen mailadres idd.
Bouncen is een mail terugsturen naar de afzender met gegevens dat jouw mailadres niet bestaat. Een voorbeeld van een soortgelijk mailtje krijg je vanzelf in je postvak terug als je een mailtje stuurt naar bv laatmeradendezemailbestaatniet101@mail.net.

Maar je kunt beter niet bouncen maar gewoon deleten, vroeger was dat nog handig, tegenwoordig kun je beter niet bouncen omdat de mail adressen vaak nieteens bestaan of van een afzender is met een virus en die gebruikt word als spamserver. Vooral dit laatste word steeds populairder.
Aan de andere kant, misschien moet je juist wel bouncen, dan gaat er misschien een lampje branden bij de virus aka spamserver. (?)

Mailwasher is alleen handig als je per dag erg veel spam binnen krijgt(zoals kinky bv), anders kun je het imo vaak ook wel goed op het oog af mbv een lekker werkende mail client.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan