Vervelende Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

wvm

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2006
Berichten
302
vreemdemails.jpg


Wat je hierboven ziet.......zijn adressen van mails, die ik in korte tijd ontvangen heb.
Steeds de zelfde afzender, dat zie ik aan de opzet van mails.
Open ze niet, maar bekijk ze in onderste deel van mailbox.

Word er helemaal gek van.
Iedere keer blok ik de afzender.
Maar komt steeds terug met andere mail adressen.

Ondertussen alweer stuk of vier erbij.

Bovenste is blauw, omdat ik probeerde om adres te copieeren, voor in mail naar mijn provider maar dat lukte niet.
Heb toen adressen over zitten tikken....maar heb nog geen antwoord gekregen van provider.

Wat kan ik tegen zo´n agressieve mailmethode doen ???:confused:
 
Laatst bewerkt:
Welk mailprogramma gebruik je?
Tegenwoordig hebben ze bijna allemaal spamfilters, die je met verschillende sterkte's kunt instellen.
Of, heeft je provider dat niet?
 
Ik gebruik incredimail.

Daar staat mogelijkheid tot aanzetten junckmail.

Maar dat wil niet lukken, als ik daarop klik, komt er alleen een reclame gedoe over opgraden en dat kost dan geld.

Misschien zou ik voorlopig mijn post binnen moeten halen via mijn provider.

Zou dat helpen ?

Kan het tuurlijk eens uitproberen....maar alvast bedankt voor reaktie.:thumb:
 
Bericht verplaatst naar de juiste categorie.
 
Heb je MSN? Dan kun je msn.hotmail nemen, die heeft ook in de gratis versie een spamfilter. Je kunt het "zwaar" en "lichter" instellen. Bovendien kun je regelen dat de gefilterde e-mail in de map "Ongewenste berichten" terecht komt. Daarin blijven ze dan vijf dagen staan, zodat je ze kunt controleren voordat ze verwijderd worden.
 
Laatst bewerkt:
Heb je MSN? Dan kun je msn.hotmail nemen, die heeft ook in de gratis versie een spamfilter. Je kunt het "zwaar" en "lichter" instellen. Bovendien kun je regelen dat de gefilterde e-mail in de map "Ongewenste berichten" terecht komt. Daarin blijven ze dan vijf dagen staan, zodat je ze kunt controleren voordat ze verwijderd worden.


Dit heb ik ook in kunnen stellen in mailbox van Tiscali.
Zelfde......kon ook een gratis spamfilter installeren...en wat ik dan met dat soort mail wilde, gelijk verwijderen, of een teken erbij zetten van spam.

Dus ga voorlopig via mn provider.
En hou jouw suggestie in mijn achterhoofd....die van MSN...want die heb ik wel.

Bedankt weer.....:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan