vervelende pop-up bij website

Status
Niet open voor verdere reacties.

euromagnet

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2005
Al enige tijd hou ik de website bij van onze plaatselijke voetbalvereniging. Dit werk heb ik destijds van iemand overgenomen, die de website heeft gemaakt.
Wat zeer irritant is, is dat bij het openen van de website ( http://www.witroodwit.nl/ ), er steeds een vervelende pop-up bij-geopend wordt.
Ik dacht eerst dat e.e.a. had te maken met het abonnement bij de host.

Bij navraag bij de desbetreffende host kreeg ik het volgende antwoord:

Deze reclame-popup is niet van ons afkomstig. Deze zal dus in de code van je website zitten. Meestal worden popups door Javascript omhoog gegooid, maar ik kan helaas niet zo snel vinden waar dat op je website gebeurd.

Heeft iemand een oplossing voor dit "probleem" ??

Waarschijnlijk is het je statistieken scriptje; dat is het enige script op de pagina namelijk :)

Weet wel zeker dat die pop-up van je teller afkomstig is. Ik gebruik dezelfde teller op mijn site.

Volgens mij komen de pop-ups door het MMLoad script. Dit is het enige stuk code dat 'vaag' is in mijn ogen en in andere pagina's wordt dit niet uitgevoerd en verschijnen er ook geen pop-ups.

HTML:
<body bgcolor="#FFBFBF" onLoad="MM_preloadImages('beelden/buttons/senioren2.png','beelden/buttons/jeugd2.png','beelden/buttons/sponsoring2.png','beelden/buttons/links2.png','beelden/buttons/vereniging2.png','beelden/buttons/home2.png')">

Vervangen door:
HTML:
<body bgcolor="#FFBFBF">

En u bent verlost van de pop-ups denk ik. Heeft iemand misschien een alternatieve code zonder pop-ups?

Laatst bewerkt:
Volgens mij is inderdaad de pop-up de "nek omgedraaid"
Ik hoop dat dit ook zo blijft.....in ieder geval bedankt voor de hulp !!

nee helaas,
Het probleem blijft zich toch nog handhaven !!

Nog andere mensen met een oplossing ??

Zoals hier al tweemaal gezegd wordt is de popup afkomstig van je statistieken-teller. Als je de popup kwijtwil moet je van die teller af.

@5i5: MM_preloadImages is een vrij standaard naam voor scripts die afbeeldingen preloaden. Als je de code van het script had bekeken wist je ook dat dit niks met de popup te maken heeft.

In ieder geval bedankt voor je reactie......dan weet ik in ieder geval waar het "probleem" zit.
wat betreft de codes zit ik niet op het niveau om e.e.a. goed te kunnen analyseren.
Ik zal overwegen om de teller te verwijderen.

Thanx

Ik heb alles even getest maar kan geen aanleiding vinden dat nedstat die pop-up opent.
zelfs niet in de js file.

Ik heb die site ook gecheckt in gewoon plain text en kleur (zonder plaatjes) en er kwam geen pop-up. Dus ik heb een vreemd vermoede dat het ergens in de code van de plaatjes moet zitten.

Vraagje voor 5i5: hoe kan een pop-up geopend worden in je aangegeven code.
Het maakt niet uit wat is het maar alles heeft zijn code en eigen naam met extensie naam erbij. zonder dit zal de pupop niet openen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan