Vervelende schermpjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

lokoloko

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jan 2002
Hallo mensen mijn vraag is als ik surf op het net en ik kom een popupscherm zoals in de bijlage tegen ik dit niet kan tegenhouden je moet m dan steeds wegklikken, popupstoppers helpen hier niet tegen en ook de mogelijkheden die zonealarm biedt helpen niet, bestaat hier een programmaatje voor?

Hier is de foto (vergeten) :rolleyes:

Bijlagen

• pita.jpg
    pita.jpg
    46,1 KB · Weergaven: 41
Ja jij wilt graag naar een site die gesponsord word door bepaalde site's en die willen jou graag als klant.
Ik denk dat jij dit voor lief moet nemen want je wilt iets ophalen wat eigenlijk niet legaal is.

Maar dat zijn toch active x popups als ik het goed heb kan ik die niet uitschakelen?

Ik zou het niet weten, ben eigenlijk oo wel benieuwd.
Maar ik klik ze wel weg als het moet.

Er zijn waarschijnlijk wel pop-upblockers die ook deze schermpjes tegenhouden, maar vraag me niet welke.
Voor active-X exploits hoef je niet bang te zijn, zolang je niet akkoord gaat met het installeren van datgene wat de pop-ups je proberen aan te smeren.

Ga je vaak naar sites waar je met dit soort schermpjes geconfronteerd wordt, wees dan alsjeblieft zo verstandig SpywareBlaster te installeren (zeker als je met IE surft): http://home.planet.nl/~kleyn080/Spywareinfonl.html#spywareblaster

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan