vervelende upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

Passoa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 okt 2006
Beste mensen,

Vandaag heb ik met behulp van de Windows XP installatie cd een 'upgrade' gedaan.
Toen de installatie was voltooid en ik weer me kon aanmelden, viel me al meteen op dat het beeld heel groot is. Het is precies als hoe het in de stille modus is; hele grote iconen en over hele bureaublad verspreid. Ook het start menu was in klassiek veranderd. Toen herrinerde ik me dat ik dit probleem een keer eerder had gehad en dat ik na heel lang zoeken het Luna thema heb teruggezet. Ik weet nou eigenlijk niet wat ik nu kan doen.
Ik kan bepaalde sites (zoals Microsoft hulpgroepen of Updates) niet openen.
Help!

Avast heel erg bedankt!

Joop

Beste mensen,

Vandaag heb ik met behulp van de Windows XP installatie cd een 'upgrade' gedaan.
Toen de installatie was voltooid en ik weer me kon aanmelden, viel me al meteen op dat het beeld heel groot is. Het is precies als hoe het in de stille modus is; hele grote iconen en over hele bureaublad verspreid. Ook het start menu was in klassiek veranderd. Toen herrinerde ik me dat ik dit probleem een keer eerder had gehad en dat ik na heel lang zoeken het Luna thema heb teruggezet. Ik weet nou eigenlijk niet wat ik nu kan doen.
Ik kan bepaalde sites (zoals Microsoft hulpgroepen of Updates) niet openen.
Help!

Avast heel erg bedankt!

Joop

Moet je nog wel de drivers van je Moederbord cd er in doen en drivers installeren

Dankje voor je snelle reactie!
Dus dit is een normale reactie van Windows?
En misschien hele domme vraag, maar hoe doe ik dat dan?
Ik ben nogal onbekend op dit gebied..

Ik kan hiervandaan niet zien,welke PC het is,zelf samengesteld of merk pc.

Daar zal je cd bij hebben gekregen,die in de speler doen,en dan de drivers installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan