vervolg xp pro met sp1

Status
Niet open voor verdere reacties.

de jean

Meubilair
Lid geworden
29 dec 2001
@ caveman

de jean> het zou wel heel verwarrend worden als er steeds nieuwe windowsversies zouden uitkomen met geïntegreerde service packs. Downloaden is toch niet zo veel werk? En je hoeft niet bij te betalen ( quote )

er zijn veel computers die na installatie van sp1 bol staan van de problemen en veel snelheid verliezen, daarom wil ik die sp1 er niet zelf meer opzetten.

Tja, ik heb er nooit problemen mee gehad en ken het alleen van horen zeggen. Het lijkt me nog steeds verstandiger updates en patches wel te installeren als de computer direct aan het internet hangt. XP lijkt echter wel meer beroerde updates te hebben dan enig andere versie van windows, dus iedereen met update-moeheid is verexcuseerd.

Met het eerste SP (zogenaamde SP1a) waren veel problemen ja later hebben ze dit SP aangepast en nu hoor ik eigenlijk geen problemen meer.
Ben het wel volledig eens met jullie dat je update moe wordt ja, ff xp installeren en daarna 50 mb aan updates binnen halen :confused: dat is met breedband nog wel te doen.
Maar er zijn er zat die gewoon een telefoonlijn hebben.

Geplaatst door tazman
Ben het wel volledig eens met jullie dat je update moe wordt ja, ff xp installeren en daarna 50 mb aan updates binnen halen :confused: dat is met breedband nog wel te doen.
Maar er zijn er zat die gewoon een telefoonlijn hebben.

hoi,

ik heb adsl dus die 50 mb zijn zo binnen, het installeren ervan echter duurt eeeeeuwen ( p2 350...)
maar de snelheid nadien blijkt zelfs met de nieuwe sp1 lager te liggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan