Vervolgkeuzelijst

• Onderwerp starter Onderwerp starter coma
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

coma

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2002
Kan ik de items in een vervolgkeuzelijst laten sorteren(alfabetisch en numeriek)?

Hai, :D

Probeer aub wat langer over een vraag na te denken en geef de info welke benodigd is om een antwoord te geven...;)

Het antwoord is sowieso JA...probleem is alleen dat jij niet vermeld om wat voor een keuzelijst het gaat...

Word kent tenminste 4 keuzelijsten en de grote vraag is nu welke jij gebruikt...

Dus vertel ff-kes hoe jij die keuzelijst aanmaakt dan weet ik hoe hij gesorteerd moet worden..:thumb:

zie bijlage

Ik heb een kleine bijlage bijgevoegd om te laten zien wat ik bedoel:o
Als je in de bijlage op het pijltje klikt zie je een aantal items. In dit geval maar 4, maar het kunnen er uiteraard veel meer zijn. In dit geval zou het heel handig zijn als de items (in dit geval) alfabetisch gerangschikt zouden zijn. Dat maakt het zoeken veel makkelijker!

Bijlagen

Hai Coma, :D

Dit is eenvoudig want dit kun je na aanmaken van de items gelijk handmatig doen!

Dus dubbelklik op het veld:
Rechts zie je de items staan.
Selecteer een item en klik rechts op het pijltje omhoog bij verplaatsen of omlaag en het item gaat respectievelijk naar boven of naar beneden in de volgorde...

Dan ok en opnieuw beveiligen en het probleem is uit de wereld...

Ken jij het ABC...dan komen jij en jou muis eruit! :thumb:

Leuk!

Pfoe hee, gelukkig was ik daar zelf ook al op gekomen, maar ik dacht dat er misschien een makkelijkere manier was.......... Ik maak momenteel een invulformulier voor collega's met zoveel mogelijk keuzelijsten zodat er weinig fout kan gaan bij het invullen. Soms zijn de keuzelijsten erg lang, daarom hoopte ik dat er een eenvoudigere oplossing voor was! Geeft niks, weet nu in ieder geval zeker dat het niet anders kan! Bedankt!:thumb: :D

Hai Coma, :D

Tja dat jij dat al wist dat weet ik natuurlijk ook niet...

Theoretisch zou het met code ook kunnen maar goed dat vindt ik een beetje teveel moeite en echt lang kunnen die lijsten niet worden want deze zijn begrensd!

Zet jij hem nog even op afgehandeld?

Tot de volgende ronde...:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan