• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

#VERW voorkomen

• Onderwerp starter Onderwerp starter MJONK
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MJONK

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2008
Goedemorgen,

Ik heb een aantal bestanden die vanuit één bestand informatie moeten trekken.

Dit heb ik nu ingesteld en alles ziet er goed uit.

Het probleem is echter dat er in het hoofdbestand af en toe een tabblad verwijderd wordt met een macro en met dezelfde naam weer teruggeplaatst wordt.

In principe blijven de absolute celverwijzingen op de goede plaats staan; echter als ik het tabblad met de doelinformatie opnieuw gemaakt hebt, krijg ik in mijn resultaat-bestanden de melding #VERW! bij alle formules.

Is dit te voorkomen? ik heb al wel een oplossing gelezen met indirect, echter moet dan het databasebestand open blijven staan alvorens het werkt.

Ik hoop dat er een mogelijkheid is, dan is mijn werk niet voor niks geweest. Al ben ik er bang voor.

Met vriendelijke groet,

Martin Jonk

Is het geen oplossing om ipv het blad te verwijderen gewoon ClearContents te gebruiken.
Dan blijft het blad en de verwijzingen bestaan.

Cobbe

soms is het na een dagje werken en computerscherm turen geweldig dat anderen mensen ook eventjes meedenken!

Hartstikke bedankt weer, het is te simpel voor woorden maar hiermee opgelost.

MJONK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan