Verwarrend en NIET Verklaarbaar ! !

Status
Niet open voor verdere reacties.

ROYONIX

Banned
Lid geworden
14 apr 2011
Beste Helpmieers !

Ik was bezig met topic -->> http://www.helpmij.nl/forum/showthr...-Google-Chrome-met-gewenste-pagina-te-starten

Daar is te zien een Tip-Link dat ik geplaatst voor gebruiker HansFRAP heb .
Nu is probleem als ikzelf bij mij op die link klikt, dat ik betreffende NIET ! meer afsluiten ( kijk GIF plaatje ! ) kan en vanuit helpmij.nl site als ik op sluiten wil dan die site daar verdubbelt zich ( ?? :( ? ) en sluiten ook niet kan ..
Willen jullie A.U.B. die ook uittesten ?? en mocht dat bij jullie ook zo is, dan neem ik aan dat verder door deskundigen behandelt wordt ..

P.S. Ik heb net in veilige modus en met MBAM en met AdwCleaner en met Kaspersky TDSSKiller gescant heb ik NIETS gevonden ! PC is bij mij 200% zeker Malware/ en Virus vrij ...

NIETS !.jpg

53e89997e9213-VERWAREND_%21.gif
Alle andere nieuw-geopende sites gaat als een speer af te sluiten !

Laatst bewerkt:
Ik kan alleen melden dat in IE11 en Firefox 31.0 ik jouw probleem niet heb. Zou bijna denken aan bepaalde plugins / invoegtoepassingen in Internet Explorer bij jou.

Probeer het eens met Internet Explorer in Veilige modus opgestart (of alle plugins/invoegtoepassingen uitschakelen en dan opnieuw proberen).

Overigens kan het ook zijn dat een web(-link) controles-onderdeel in je virus-scanner er wat mee te maken heeft. En evt. popup-blokkers die je zelf hebt geïnstalleerd (zou ook een plugin/invoegtoepassing moeten zijn). En natuurlijk nakijken of je een proxy gebruikt (al dan niet via anonymizer software)!

Tijs.

Laatst bewerkt:
Uch nee asjeblieft proxy gebruik ik nooit en ook helemaal geen anonymizer software, in Internet Invoeg toepassingen heb alleen maar JAVA en natuurlijk Flash Player als en moest, verder niets meer ..
En toch als ik uitschakel werkt dat niet en helpt niet ( helaas ) het vreemdste is dat van tijd tot tijd is niet altijd zo site, kan ik wel afsluiten en dan weer niet ..
Intussen heb tot nu toe zeker meer dan 50 sites bezocht en bekeken gebladerd door enz.. elke van die sluiten lukt zonder problemen, hoezo dat nu ineens en plotseling alleen maar bij die site dan weet zelf echt niet verklaren ..
Sind kort heb die glasvezel systeem, en weet niet of die daardoor probleem is bij kabel verbinding ( ADSL ) had nog nooit zoiets beleefd ,of uiteindelijk voor zoiets zelfs heb nooit gehort ...

Je gebruikt ook niet zaken als Adblock etc.?
Verder kan ik (zo, vanaf hier met de info die ik heb) niets bedenken.

Tijs.

Nee addblock die heb nooit gebruikt ( heb hekel op zoiets ! ) maar heb ook van geen enkel pop-up op die manier last ook, en volgens mij dat kan toch geen verband met een site kunnen of niet afsluiten hebben, toch ?
Gebruik ik ook geen speciale bepaalden extra Internet beveiligingen en zoiets ...
Heb nooit ( bijna nooit ! :o ) last van malware virusen en dergelijks alles altijd soepel draait als een speer overal ben tevreden mee enz..
Inderdaad heb ik wel en zelf browser standaard pop-up block ingeschakeld, maar denk dat die toch niets zoals ik zei te maken met een website niet/ of wel kunnen afsluiten kan hebben .
Verder merk nog steeds geen veranderingen nergens in mijn PC, ben nu voor al derde keer op extreme manier PC grondig opgeschoond van geschiedenis internet surfen enz..enz..
en machine her-start heb ik, toch helpt niets ( Alleen bij die site dus ! ) zodra ik die site aan klik alles word opnieuw zoals ik ook hier om geschreven heb ..
ScreenShot003.jpg KLIK <<-- Intussen zo ook gescand, plus met Nod32 en SmitfraudFix ScreenShot004.jpg <<-- En zomaar zelfs Windows Defender ook gedraait :D

P.S. Ik heb wel een bepaalde vermoede over, maar tot nader moet nog bewezen worden :( denk namelijk dat iemand pogingen waagt bij mij in te breken enzo, maar misschien heb ik ook mis, .... weet niet meer :(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan