• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verwerking resultaten enquetes Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daisy1988

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 nov 2011
Hallo Allemaal, Ik heb een probleempje. Ik ben bezig met mijn afstudeeropdracht en heb enquêtes afgenomen. Nu heb ik de resultaten binnen en wil ik deze verwerken.
Ik denk dat dit via Excel het handigst is? Ik moet trouwens ook onderbouwen waarom ik voor deze manier van verwerken kies ... Maargoed eerst maar eens het grootste probleem oplossen, hoe ga ik dit doen? Ben erg slecht met het werken met excel.
Zou iemand een opzet kunnen maken? En mij kunnen helpen? Ik hoop het.

Zelfs de enquête bijvoegen bij dit bericht lukt me niet (schaam). Ik klik op de paperclip, dan toevoegen, bestand zoeken, aanklikken en uploaden. Maar er komt niks in het scherm. (Word document, 42 kb)..

HELP :(

Groetjes, Daisy.

Ik heb nu iets geprobeerd te maken in excel.
Kan iemand hiernaar kijken? Ik wil hem toevoegen in dit bericht maar het lukt niet :(

Hoop dat iemand me kan helpen ...

Via deze site kun je een bestand uploaden en de link er naar toe plaatsen op het forum.

Suc6

Laatst bewerkt door een moderator:
Daisy,

Kies onder: Overige opties op "Beheer bijlagen"
In het nieuwe venster klik je op "toevoegen"
Klik op bladeren, en blader naar je bestand.
Dubbelklik op je bestand, en klik op uploaden.
Daarna klik je rechtonder op Gereed.

Als je bestand te groot is, moet je het ff zippen.

Via www.mijnbestand.nl kun je je bestandje op uploaden.

Wat het beantwoorden van vragen op dit forum betreft, kun je naar mijn mening een afstudeeropdracht gelijk stellen aan een huiswerkopgave. De kandidaat wordt geacht dit zelf af te handelen, waarbij andere gebruikers van dit forum hooguit worden geacht enkele aanwijzingen te geven, maar zeker geen volledig uitgewerkte oplossingen. Je studeert tenslotte niet voor niets af, er wordt verwacht dat je dan bepaalde zaken (zoals het hier voorgelegde probleem) zelfstandig kunt aanpakken; anders ben je het diploma niet waard.

@Annejet,
Je breekt in iemands anders vraag in.

@zapatr
Nu heb ik de resultaten binnen en wil ik deze verwerken.
Ik denk dat dit via Excel het handigst is?

Volgens mij hoeft dit geen schoolopdracht te zijn, en behoeft ze alleen een duwtje in de goede richting.
Maar dan moet ze wel een voorbeeldje posten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan