forum leden,
Ik wil door middel van een simpele barcodescanner een aantal zaken kunnen scannen en verwerken in access of excel.
1 artikel
2 aantal
3 stuks/ doos / pallet
alles zou na het scannen op een rij moeten komen te staan en na deze drie velden zou de volgende scan op een volgende rij moeten gaan beginnen.
later zou ik door de artikel code de omschrijving er bij kunnen vinden en zo redelijk geautomatiseerd een bestelling kunnen doorgeven aan mijn leverancier.
voorbeeld zoals het in excel zou komen
scan 1 komt in cel a1
scan 2 komt in cel a2
scan 3 komt in cel a3
scan vier komt in cel b1
scan vijf komt in cel b2
scan zes komt in cel b3
etc
hoop dat het een beetje duidelijke vraag is zodat ik kan gaan schrijven aan een progje in Excel of Access.
bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Jac W
Ik wil door middel van een simpele barcodescanner een aantal zaken kunnen scannen en verwerken in access of excel.
1 artikel
2 aantal
3 stuks/ doos / pallet
alles zou na het scannen op een rij moeten komen te staan en na deze drie velden zou de volgende scan op een volgende rij moeten gaan beginnen.
later zou ik door de artikel code de omschrijving er bij kunnen vinden en zo redelijk geautomatiseerd een bestelling kunnen doorgeven aan mijn leverancier.
voorbeeld zoals het in excel zou komen
scan 1 komt in cel a1
scan 2 komt in cel a2
scan 3 komt in cel a3
scan vier komt in cel b1
scan vijf komt in cel b2
scan zes komt in cel b3
etc
hoop dat het een beetje duidelijke vraag is zodat ik kan gaan schrijven aan een progje in Excel of Access.
bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Jac W