Verwijder prog ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

snuffy

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2001
Krijg "Maildefense" welke in mijn prog files zit niet verwijderd ondanks verwijderingspoging met "RegClean"
Vind nergens een uninstal file van het prog.
Win XP prof

Als je de folder maildefence niet kan verwijderen dan betekend dit dat het programma nog actief is.

Ga na start en uitvoeren: tik msconfig en druk op enter.
Ga na het tabblad opstarten zoek daar na maildefence en haal het vinkje weg. Start je pc opnieuw op.
Ga vervolgens opnieuw naar start-uitvoeren en tik: regedit. Ga in dit programmaatje naar bewerken en zoeken: tik bij zoeken maildefence in en ga zoeken.
LET OP, alleeeeeeeeeeeeeeeeeeeen maar de sleutels verwijderen waar je duidelijk maildefence ziet staan en niets anders, verwijder je nl iets anders dan maildefence dan zou je computer wel eens niet meer willen opstarten. Succes:thumb:

Geplaatst door snuffy
geen "Maildefence" te bespeuren in sys.config.
Je moet ook niet bij sys.config zijn, maar bij msconfig daar bij het tabblad opstarten.

En in het register.(regedit)

Voer uit zoals u voorstelt
Start/uitvoeren/Typ "msconfig"en enter/ hulpprog voor systeemconfiguratie/opstarten/ geen "maildefence " te bespeuren.

opm: maildefence vertoont zich niet bij het opstarten maar vertoont zich onregelmatig bij het openen van een website

Probeer eens adware te downloaden via download.com en of lavasoft.com. Mogelijk spyware en dat is met adware te verwijderen.

Begrijp dus dat je maildefence niet zelf heb geinstalleerd

Heb hem wel zelf geinstaleerd maar wil hem verwijderen evenals "microsoft internet explorer met zijn vervelende "search for...."
Heb de laatste dagen alle beschikbare scans gedaan.
Zat met een virus waardoor ik nog kon surfen doch niet meer emailen
Door al die scans op trojanen spyware en virussen kan ik weer e-mailen doch krijg die"search for .." en "maildefence" niet weg

Gezina

in Software verwijderen via config scherm is hij niet te bespeuren

Plaats een Hijack this log in de volgende topic;

klik --> Helpmij tegen spyware offensief (deel 4) <--klik.
Klik in de bovenstaande link op "Reageer op bericht".
Pak Hijack this eerst uit, voordat je het log daar gaat plaatsen!!!

In de link die hierboven staat, moet je goed het eerste bericht lezen!!!
Daarna plaats je daar ook het log van Hijack this.
Je vind daar ook de uitleg hoe je dat doet.

Geplaatst door snuffy
Gezina

in Software verwijderen via config scherm is hij niet te bespeuren

Kan trouwens alleen met het invullen van een wachtwoord verwijderd worden, daar is het fout gegaan denk ik...volg dan maar het advies van Crash! :)

Begrijp niet goed uw vraag.

Moet nu het forum verlaten

Al de voorstellen zijn welkom

smakelijk eten en tot later op de dag

Geplaatst door snuffy
Begrijp niet goed uw vraag.
Je geeft aan "Reeds gedaan zonder resultaat".

Dus ging ik er vanuit, dat je een Hijack this log geplaatst had.;)
Kennelijk nog niet, dus volg de link, die ik een paar berichten eerder heb geplaatst.:)

moet" hijack this" nog eens onder de loupe nemen maar moet het forum voor een tiental dagen verlaten
Nogmaals vele dank en tot in juni

Heb na een herInstall de Uninstall file gevonden
Dus is een van mijn problemen opgelost
Bedankt voor aangeboden hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan