Verwijderde bestanden herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leidenschaft

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2005
ik heb ergens gelezen dat je ook verwijderde bestanden, zoals foto's, weer terug kunt halen op je pc. hoe doe je dat?

en hoe kun je bestanden definitief wissen, zodat ze ook niet met zo'n programma'tje kunnen worden opgehaald?

bedankt, ik zal even kijken.

dat programma doet volgens mij raar. ik kies een bestemming en klik op start, dan krijg ik een lege waarschuweing met alleen zo'n witte kruis op een rood rondje. daarna zegt ie dat de snelle modus niet beschikbaar is op NTFS en dat het systeem op intensieve modus zal overschakelen. als ik weer op start druk, doet ie niks. wat moet ik doen?

Geplaatst door Leidenschaft
bedankt, ik zal even kijken.

dat programma doet volgens mij raar. ik kies een bestemming en klik op start, dan krijg ik een lege waarschuweing met alleen zo'n witte kruis op een rood rondje. daarna zegt ie dat de snelle modus niet beschikbaar is op NTFS en dat het systeem op intensieve modus zal overschakelen. als ik weer op start druk, doet ie niks. wat moet ik doen?

wil iemand me hier mee helpen?

Ik weet niet waarom het niet lukt. Ik had 5.6 en heb ik verwijderd en zojuist 5.7 geinstalleerd. Alles prima. Het betreft een zip-bestand dat ik moest openen en vervolgens de setup zijn werk laten doen. Sorry wellicht iemand met meer kennis van zaken kan jou helpen. groet

eigenlijk doet ie wel IETS, want bij aantal sektoren staat een groot getal en daaronder bij sectoren stond eerst 0 en nu groeit het getal steeds. maar de vooruitgangbalk toont niets.

Laatst bewerkt:
Of dit?

Is gratis en integreert zich in het rechtsklikmenu, wat wil zeggen: bestand aanklikken met rechts, de shred-optie nemen, en je bestand wordt meerdere malen overschreven met willekeurige nulletjes en eentjes.:)

Freeware:love:

(als je dat programma niet goed vindt, maar je wel zoiets zoekt, dan kan je nog steeds met google zoeken op "shredder".

James:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan