Verwijderde bestanden terughalen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Breevaart

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2000
Hallo,

Iemand heeft per ongeluk een aantal bestanden van zijn XP machine verwijderd.

Nu heb ik wel eens gelezen dat als je iets verwijderd van een diskette het wel leek dat die verwijderd waren maar dat je via een programma die bestanden weer kon terughalen (herstellen).

Maar zelf heb ik dat nooit gezien/geprobeerd.

Is het 100% zeker dat verwijderde bestanden ook echt verwijderd zijn, m.as.w. geen mogelijk om via software dit te herstellen?

Alvast bedankt.

wim

Ik heb van de week een goed progje gevonden en daar een hele verloren data mee teruggehaald.( ik weet alleen niet of dit ook voor de dikette geld maar je kan het proberen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door tipie
of hier omdat mijn vorige bericht aangepast was ( flauw hoor )
Suc6

He kijk nou het is wel mogenlijk om gewoon een link te geven ipv geef je mail adres dan stuur ik het je.

ik heb inderdaad dat stukje verwijderd ja helpmij is nog steeds een forum wat de naam als zegt om te helpen.
als iedereen alles via e-mail gaat regelen hebben anderen mensen er niets aan en zie er is een link waar een andere misschien ook iets aan heeft.

Ik dacht eerst ook wat flauw maar de uitleg van Tazman is duidelijk. Op deze manier kunnen anderen er ook hun voordeel meedoen.

Ik zal jullie info doorspelen en kom hier bij helpmij op terug zodra ik hoor of het gelukt is.

Beide bedankt voor jullie hulp.

Wim

Het was een ander programmaatje waar ik de link niet meer van had en ik weet ook wel dat het forum er voor iedereen is maar het was alleen bedoeld om iemand te snel te hulp te komen maar vooruit.:(

Geplaatst door tipie
Het was een ander programmaatje waar ik de link niet meer van had en ik weet ook wel dat het forum er voor iedereen is maar het was alleen bedoeld om iemand te snel te hulp te komen maar vooruit.:(

ik neem aan dat als je van de week wat gedownt hebt je ook de naam van dat proggie weet , ff google en klaar.
snap best dat je snel iemand wilt helpen hoor maar het komt altijd zo vaag over als iemand zet geef ff je mail adres dan help ik je verder

gebruik GetDataBackfromNTFS of GetDataBackfromFAT
ff googlen en je hebt het. kheb er zelf heel wat bestanden me terug gehaald

is heeel goed :thumb:

hallo ik heb een groot deel van Mijn Documenten verwijderd (perongeluk) niet mooi dus.

ik zie dat ik deze bestanden waarschijnlijk wel terug kan halen, maar kan ik mijn pc gewoon uitschakelen of moet die ingeschakeld blijven?

p.s. de bestanden waarover ik heb zaten mooi onderverdeeld in MAPPEN, krijg ik alles weer net zo mooi terug als voor de verwijdering of moet ik elk bestandje uit 1 vd mappen individueel zien terug te krijgen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan