Verwijderde Contactpersoon blijft in verzendlijst opgenomen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pietjekukel

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2008
Goedendag,
Ik heb uit een bepaalde verzendlijst een contact verwijderd. Kan deze ook nergens terugvinden, als ik echter aan de betreffende groep een mailtje verstuur wordt deze ook weer naar het verwijderde contact verstuurd.
Heb de betreffende distributielijst al verwijderd en opnieuw aangemaakt, toch blijft dit spook op mijn computer rondwaren. Ook de zoekfunctie geeft geen resultaat.

Iemand mischien een ideetje ???

Vr. groet Piet.

Piet heb je iets meer, welk mail programma heb je. Kunnen de helpers je beter helpen.

Als je een mailtje naar een groep verstuurd en de persoon is lid van die groep dan wordt het inderdaad verstuurd naar de verwijderde contact. Je moet in jouw groep mailing die contact verwijderen wil je dat het niet meer voorkomt.
Dus in de exchange server de niet gewenste contactpersoon (bij member of of lid van) van jouw mailinggroup verwijderen.

Laatst bewerkt:
Hallo,
@manamana, Ik gebruik microsoft outlook. 2007.
@janalleman, ik heb het contact overal waar het zichtbaar is gewoon gedelete.

Maar het spook blijft.

Vr groet piet

Dank voor jullie reactie's.
Helaas, het betreft hier niet een dubbele contactpersoon.
Deze contactpersoon is gewoon nergens op mijn computer te vinden, maar duikt altijd op wanneer ik naar de betreffende groep ontvangers een bericht stuur.
Hij staat dan ook niet in de balk : zenden aan, maar ik krijg een bericht retour dat deze contactpersoon niet bereikt kan worden.
Op zich niet erg natuurlijk, maar ik vraag me af hoe dit kan.

Vr groet piet.

Gebruik je een gGroepslijst (Distributielijst)?

Piet heeft dat spook soms 2 mailadressen (gehad) met (een) de zelfde naam invoer.

@crash: Ja , ik gebruik een distributielijst.
@manamana: Nee, het gaat om 1 mailadres.

* fijn dat jullie meedenken.

Piet

Hallo manamana,
Mijn probleem is dat ik het bewuste contact nergens kan vinden.
Het bestaat dus feitelijk niet.
Dus kan ik het met de beste wil van de wereld ook niet verwijderen zoals door microsoft omschreven.

Groet Piet.

Piet, Oef. Dan is dit mijn laatste en ben dan zo ongeveer uitgeholpen. Wellicht iets in het register. Maar dat is te link lijkt me. Outlook 2007 eraf gooien en opnieuw installeren is dat een optie. Ja als een spook rondwaard is het moeilijk te vinden. Of iets met cc cleaner proberen en het register opschonen. Ook hier geldt maak eerst een backup van je register.

http://office.microsoft.com/nl-be/o...vorens-een-item-te-verzenden-HA010289666.aspx

Hey ManaMana,

Geloof het of niet,geinstaleerd.
Ahumm........., zelfs VISTA is intussen opnieuw geinsaleerd.

Het schijnt niet anders te zijn. Het spookje blijft zitten, als het niet meer ongemakken veroorzaakt dan het nu doet is er mee te leven.
Allemaal hartelijk dank tot zover.

Vr groet piet.

Outlook is intussen al gedeinstalleerd geweest en opnieuw

Nou dit is ongelooflijk. Maar als je ooit dat spook vind dan mag je het laten weten.

Ja en natuurlijk alles gescand, gezocht op naam en weet ik al niet meer. Piet bedankt voor de terug koppeling en succes ermee. :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan