verwijderde contactpersoon in Outlook 2007

• Onderwerp starter Onderwerp starter vaes
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

vaes

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2010
Ik heb een bepaalde contactpersoon via het adresboek verwijderd (komt niet meer voor in de lijst), maar als ik een nieuwe mail schrijf en de eerste letters van die naam invoer bij "aan" blijft die verschijnen. Hoe kan ik dat verhinderen?

Met dank

Windows Vista Business - Office 2007
Vaes

Als je een nieuw email maakt en het adres komt tevoorschijn. Selecteren met de pijltjes toets en dan op DEL drukken. Het adres staat nog in de NK2 bestand.
Met een NK2 editor zou je die lijst kunnen opschonen.

verwijderde contactpersoon

Probleem hierdoor opgelost! Hartelijk dank voor het afdoende antwoord.

Vaes

Mooi dat het je geholpen heeft.

Graag nog je vraag als opgelost aanmerken: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

verwijderen contactpersoon

Bij "onderwerp opties" krijg ik alleen 3 mogelijkheden: onderwerp afdrukken, deze pagina emailen en abonneren op deze pagina.

Vaes

Je moet ook niet bij "Onderwerp opties" kijken, maar op die hoogte de meest linkse keuze "Zet status opgelost" aanklikken.:)

verwidjerde contacten

Bij mij stata op die plaats "vraag niet opgelost". Hoe kan ik daar de vermelding "opgelost" krijgen ?

Vaes

Bij mij staat er toch echt "Zet status opgelost", zie screenshot.

[smallimg]http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=146365&d=1327598815[/smallimg]

(Klikbaar)

Bijlagen

• status.jpg
    status.jpg
    90,5 KB · Weergaven: 84
verwijderde contacten

Helpmij.JPG

Ziehier wat bij mij verschijnt

Vaes

Hmm vreemd. Uit jou screenshot zou de status al aangepast moeten zijn.:confused:

Nu NOG vreemder... Nu plots staat er WEL "status opgelost" en ik kon erop klikken.

Vaes

Nu staat je vraag op op "Opgelost". Vreemd ja, maar goed wel opgelost.:)

Misschien zat het erin dat je toen je alleen "Vraag is niet opgelost" zag niet ingelogd was op het forum...
De optie "Zet status opgelost" is alleen beschikbaar als je bent ingelogd op het forum als de steller van de vraag...

Ik ben benieuwd of dat inderdaad het geval kan zijn geweest.

Tijs.

Misschien wel!!

Intussen stelde ik een nieuwe vraag over Outlook en, nadat die opgelost was, kon ik wel zonder probleem op "opgelost" klikken.

Vaes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan