Verwijderde emails komen terug

• Onderwerp starter Onderwerp starter vpw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

vpw

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2001
Hallo allemaal,

Het spookt op mijn pc. Kort geleden gebeurde het ineens dat bij het ontvangen van mail alle verwijderde mails van de afgelopen jaren terug kwamen in mijn inbox. Ongeveer 800 mails :shocked: Ik vond dit al erg raar omdat altijd mijn mails verwijder. Van het laatste jaar laat ik ze altijd in mijn prullebak staan. Nu heb ik echter mijn prullebak geleegd, maar bijna direkt komen de mails weer terug. Wat doe ik omze definitief te verwijderen?

:confused: In dit geval en volgens mij, is het niet misschien ook jouw oude account op server ingesteld ? en/of .... heb je die ook misschien, niet uit-gevinkt ?? :confused:
hoe dan ook denk dat die iets met oude account heeft te maken, en bij de eigenschappen van je mailaccount staat dat de mails op de server moeten achterblijven ..:D

Laatst bewerkt:
Ik heb aan mijn accounts in geen jaren iets gewijzigd. Plotseling gebeurd dit. Ik heb nu bij de eigenschappen aangevinkt dat de mails van de server verwijderd moeten worden, nadat ze bij mij verwijderd zijn. Vervolgens heb ik mijn prullebak weer leeggemaakt. Maar even zo vrolijk komen de mails 1 voor 1 weer terug.

:confused: Nou meer weet ik niet ( :o niet mijn vak ) denk toch, ... voordat je die instellingen doet dat je eerst alle beveiligingen uitschakelen moet en ook alle activiteiten in je PC, zeer goed PC op-schoont C:\Schijf-opruiming, cookies/temp./ prefetch enz.. dan die aan-vinken dat de mails van de server verwijderd moeten worden, nadat ze bij jou verwijderd zijn , en PC herstarten ..... zou helpen ??:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan