Opgelost verwijderde foto's prullenbak Samsung j6 terughalen

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

dvangenderen

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2019
Berichten
38
Ik heb op donderdag 16 november per ongeluk foto's verwijderd uit de prullenbak in de app Mijn bestanden map op mijn telefoon Samsung j6, de foto's zijn perkament verwijderd uit de prullenbak Mijn bestanden, hoe kan ik de foto's terughalen? Hoe kan ik de verwijderde foto's terughalen waarvan ik de foto's per ongeluk verwijderd hebt uit de prullenbak van Samsung J6? Hoe kan ik de bestanden terughalen met een app?
Ik heb per ongeluk foto's verwijderd uit de prullenbak in de app Mijn bestanden map op mijn telefoon Samsung j6, de foto's zijn definitief verwijderd uit de prullenbak Mijn bestanden, Hoe kan ik de foto's terughalen uit de prullenbak? Samsung J6? Hoe kan ik de bestanden terughalen met een herstel app?
Hoe kun je overschreven bestanden terughalen die ik per ongeluk verwijderd heb uit de prullenbak in de app Mijn bestanden Samsung J6?
 
Je kunt die niet meer terughalen/herstellen. Bestanden die uit de prullenbak verwijderd/gewist zijn, worden vrijgegeven om overschreven te worden en dan is het onmogelijk deze te herstellen want ze zijn er niet meer. Ze zijn vervangen/overschreven. Soms kun je nog wat doen als je direct/op het moment van wissen helemaal niets meer met het apparaat doet. Maar het is nu definitief einde verhaal.

Een goede leer voor een andere keer. Kijk altijd of je reservekopieën/back-ups kunt maken en doe dat dan ook gelijk. Kijk of er import en exportfuncties aanwezig zijn en gebruik deze ook!
 
Vraag nu voor de 2e keer gesteld.
Graag hier verder gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan