Verwijderde items verdwijnen

• Onderwerp starter Onderwerp starter veb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

veb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2011
Het probleem is dat de verwijderde items verdwijnen als Windows Live Mail 2011 opnieuw wordt gestart. Besturingssyteem is Win7. Bij Vista heb ik dat probleem niet. Ik kan geen optie vinden waar dit aan of uit te vinken is (zoals bij andere emailclients)
Kan iemand mij een oplossing bieden?

Dank

J.Verburgt

is het niet de bedoeling als je iets verwijderd dat het dan verdwijnt?

Als emails bv uit inbox verwijderd worden komen ze in het mapje verwijderde items terecht. Die verdwijnen met het "uitschakelen" van WLM.
In andere emailclients is dat een optie om verwijderde berichten ook hieruit te deleten met het uitzetten van de client.

Opties -> tabblad Geavanceerd -> klik op Onderhoud -> vinkje bij "Berichten uit de map Verwijderde items verwijderen bij afsluiten" uitzetten.

Tardis

Opties -> tabblad Geavanceerd -> klik op Onderhoud -> vinkje bij "Berichten uit de map Verwijderde items verwijderen bij afsluiten" uitzetten.

Tardis

Bij WLM 2011 is opties alleen via linker kleine tabblad (links van Home) te zien waarin 4 volgende opties zoals email en accounts te zien zijn waarin geen optie onderhoud en/of "Berichten uit de map Verwijderde items verwijderen bij afsluiten bestaan".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan