Verwijderde mails komen steeds terug in Postvak IN

Status
Niet open voor verdere reacties.

STRATO

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2003
Hallo,

Telkens wanneer ik alle mails in postvak IN verwijderd heb middels <SHIFT><DEL> komen die zelfde mails weer terug wanneer ik <verzenden/ontvangen> doe.
Zo heb ik telkens 25000 (!) mails terug over vele jaren.

Wie weet voor mij de oplossing daar ik steeds te horen krijg dat ik niet per mail te bereiken ben.

B.v.d.

Hallo Strato. Om je nog beter van dienst te kunnen zijn, welk mailprogramma is het, zodat helpers je nog beter kunnen helpen.

Microsoft Windows 7

Is dit voldoende info anders hoor ik het wel?

Gr.

Oh oke, maar nog even, welk mailprogramma, welke outlook bijvoorbeeld outlook.com of outlook 2007 ? waar ben je bij ziggo KPN of ?

Laatst bewerkt:
Allemaal info waar we wat aan hebben, want anders is het zo moeilijk hè voor ons om een antwoord te geven.
Mails staan op een server en je kan in je email programma aangeven dat je die mails wil laten verwijderen na 14 dagen of weet ik veel hoe lang je dat wilt.
Of gelijk laten verwijderen zodra je ze op haalt. Dus ergens staat er een instelling niet goed, denk ik zomaar.

Vraag is: sinds wanneer is dit, heb je instellingen veranderd, heeft je provider iets veranderd, enz. enz.

ik ben niet van provider veranderd (sinds jaren UPC).

Ik draai onder Windows 7 Home Premium met Microsoft Outlook 2010 via provider UPC .

Het probleem speelt al enkele dagen.

Ik hoop dat dit meer duidelijkheid geeft.

Bvd

Ga In outlook naar "Bestand > Account instellingen > selecteer je account en klik op wijzigen". Ga naar "Meer instellingen > Tabblad geavanceerd". Zet een vinkje bij "Van de server verwijderen na verwijderen uit Verwijderde items" en klik op "OK". Start hierna Outlook even opnieuw op.

attachment.php

Bijlagen

• Outlook 2010.jpg
    Outlook 2010.jpg
    40,2 KB · Weergaven: 4.401
Crash, dat bedoelde ik dus. Bedankt voor de aanvulling met plaatje (ik heb geen outlook ;) )

Hallo,

De mailbox op mn pc loopt nu niet meer vol na de check op nieuwe mail via "verzenden/ontvangen" nadat ik een hoeveelheid maitljes heb weggegooid, dus dat is al een hele vooruitgang.

Echter nu kan het mailadres alleen nog niet bereikt worden, melding: mailbox is full: retry timeout exceeded.

Lijkt mij dat de mailbox op de server vol is en dat die moet worden leeggegooid.

Echter ik maak gebruik op de pc van Windows Live Mail (ipv de eerder genoemde Microsoft Outlook).
Moet ik nu de webmail van mn provider UPC gebruiken of is er een optie hiervoor binnen Windows Live Mail?

Alvast dank voor een reaktie.

Gr.

Hallo. Die waarschuwing over een volle mailbox is niet afkomstig van Windows Live Mail, het komt van je dienstverlener voor de mailserver. Van je service provider? Ga naar hun/jou webmail en schoon de mailbox op. In ieder gaval kun je daar eens een kijkje nemen.

https://www.upc.nl/webmail/

hier de uitleg, hoef je niet meer te zoeken. ;) https://www.upc.nl/webmail/uitleg/

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan