Verwijderde software blijft staan in softwarelijst.

Status
Niet open voor verdere reacties.

yaburyu

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2001
Het verwijderen van een demo( Neverwinter Nights op PCZONE nr. 125 feb) heeft onlangs bijna mijn hele map Program Files gewist, en veel andere bestanden beschadigd.

Nu ben ik alles weer aan het terugzetten, maar het lukt mij niet om software uit de lijst te verwijderen.
Alleen de bestandsnaam staat er, maar geen MB-aanduiding of het gebruik.
Ik gebruik Windows XP, Home edition
Weet iemand hoe dat wel kan (het wijzigen/verwijderen vanuit de lijst lukt dus niet)?

Alvast bedankt!

Geplaatst door yaburyu
Het verwijderen van een demo( Neverwinter Nights op PCZONE nr. 125 feb) heeft onlangs bijna mijn hele map Program Files gewist, en veel andere bestanden beschadigd.

Nu ben ik alles weer aan het terugzetten, maar het lukt mij niet om software uit de lijst te verwijderen.
Alleen de bestandsnaam staat er, maar geen MB-aanduiding of het gebruik.
Ik gebruik Windows XP, Home edition
Weet iemand hoe dat wel kan (het wijzigen/verwijderen vanuit de lijst lukt dus niet)?

Alvast bedankt!

misschien ff met regcleaner scannen?

ernestomisha

verwijderen software

Ga via START naar ZOEKEN en tik het programma in dat je wilt vinden om te verwijderen.Dan met de rechtermuisknop alle onderdelen van het programma aanklikken en alles handmatig naar de prullenbak moven.Daarna klik je op je prullenbakicoon en maak je hem leeg.Als dit gebeurt is ga je naar SOFTWARE en verwijder je denaam van het programma.Ik heb dit diverse malen zo gedaan en dat lukte altijd.Succes!Daewoo.

ga je naar SOFTWARE en verwijder je denaam van het programma

Soms (vaak) zijn er nog registerbestanden, en dan laat Windows je het item niet uit de lijst verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan