Verwijderen 3 dll-bestanden (FTP-client) lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

AFCA_Holland

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
Ik heb 3 oude .dll bestanden van een oude FTP-client (WS_FTP Pro) die ik niet kan verwijderen uit Program Files.
Het betreft nsftpch.dll, wsftpsi.dll en wsftplib.dll.
Ik wil alles van die oude FTP-client verwijderen.
Weet iemand wat ik dan moet doen?

Bij voorbaat dank...

Dan kan je nog proberen door optestarten met een b.v win 98 opstart disk en dan alleen dos starten,en dan die dll's verwijderen,dat moet haast wel lukken.

Ik werk met windows xp, heb geen opstartdiskette en volgens mij zit DOS ook niet op dit systeem.

Ik heb inmiddels MS-DOS op floppy staan en met opstarten verschijnt -dus- A:\
Hoe nu precies verder?
Graag verneem ik in dit verband ook hoe je van de A-prompt een C:\ maakt.

Het moet gewoon kunnen met een opstart disk van win98 ,maar ik begrijp nu dat je dos hebt op een disk??
dat zijn er in de regel 3 voor dos 6.22
Maar als je op a: staat tik je in c: en enter dan zit je op c: en dan ga je ver met cd en de dir waar je naar toe wilt.
Dir = dir opvragen
cd = change dir
del=delete
En verder weet ik het ook niet wat je moet doen

Dank voor je hulp en adviezen, vanschagen, ik zal er nu wel uitkomen en plaats alvast een vinkje.

Lees trouwens ook eens onderstaande uitleg over files die niet verwijderd (kunnen) worden:

How do I delete an "undeletable" file?

Thanks to MS-MVP Kelly Theriot for this tip.

Open a Command Prompt window and leave it open. Close all open programs. Click Start, Run and enter TASKMGR.EXE Go to the Processes tab and End Process on Explorer.exe. Leave Task Manager open. Go back to the Command Prompt window and change to the directory the AVI (or other undeletable file) is located in. At the command prompt type DEL <filename> where <filename> is the file you wish to delete. Go back to Task Manager, click File, New Task and enter EXPLORER.EXE to restart the GUI shell. Close Task Manager.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan