Verwijderen apps

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tineke41

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Berichten
183
Er stonden nog een bende apps, waar ik eigenaar van ben, maar die ik niet meer wil installeren. Die kan ik niet verwijderen. Er is wel een mogelijkheid om ze te selecteren en te verwijderen, maar ze gaan niet weg. Als ik die installeer en weer verwijder komt die weer in de lijst met niet geinstalleerde apps staan. Grrrrrr. Staan die ook ergens op de harde schijf, dat je ze daar kunt verwijderen?

Het is dus bij app store account mijn apps niet geinstalleerde apps een app aanklikken en installeren gaat dat nog steeds (!!!) maar als ik dan de nieuw geinstalleerde app verwijder wordt die verwijderd, maar blijft nog steeds in de lijst van niet geinstalleerde apps staan.
 
Omdat je ze ooit geïnstallerd hebt staan ze daar, dit zie je ook bij bv. een iTunes account. Stel je hebt ooit een app gekocht van 0,75 cent en je verwijderd deze, hoef je hem hierdoor niet opnieuw te downloaden (hierdoor bent u 'eigenaar' van de app, u heeft hem eerder in uw bezit gehad). De lijst met 'Geïnstalleerde apps' zit gekoppeld aan uw Microsoft account, de apps zwerven als het goed is nergens rond op de pc.

Mvg. Joëlle
 
Ben control freak. Ik heb die verwijderd omdat ik ze niet meer wil hebben. Dan moeten ze toch eigenlijk helemaal weg zijn. Maar ja...... Toch bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan