verwijderen backdoor.generic10.ARJP

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerry123

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2010
Hoi,

Ik heb twee virussen, die ik allebei heel weinig terug kan vinden op het internet, wanhoop!!!
1: backdoor.generic10.ARJP
2. downloader.agent2.TCO

Een van de twee (weet niet welke) zorgt ervoor dat internet traag is en pagina's vaak niet gevonden worden, waarna het ip-adres hersteld wordt. Na een tijdje doe je dat niet meer, heeft geen zin.

Ook live mail is geïnfecteerd, hij kan soms de server niet vinden,waardoor geen mail verstuurd of ontvangen wordt.

Ik ben redelijk op de hoogte hoe virussen verwijderd moeten worden, maar hier kom ik niet uit. Raar dat er zo weinig over deze twee te vinden is op het internet.

Kunnen jullie mij helpen? Ik heb windows 7 x86.

Ik heb al geprobeerd: vleaner, MBAM en spynomore (die vond een virus, maar kan hem niet verwijderen omdat deze software niet gratis is) Hebben jullie een oplossing?

Alvast bedankt!

M. vr. gr. gerry

Hoi,

nou héhé klaar!

Superantispyware vond idd spynomore als virus. Verwijderd.
a-squared vond 17 entries, vond ook nog spynomore en andere items, allemaal verwijderd.

Bedankt en hoop dat het zo verder goed is. Wilde nog een hijackthis-log maken, maar windows 7 geeft aan dat het geen geldige win-32 toepassing is.

Nogmaals bedankt!

Gerry

Ik gaf verwarring(inbreuk.) zal ik niet meer doen.Bertus

Laatst bewerkt:
Hoi,

Trouwens, ben meisje, geen Harry! Hahaha!
Inmiddels heb ik gevonden dat het niet aan de virussen lag, geen internet en mail. Bleek aan de wireless usb te liggen! Kreeg al eerder melding dat hij in het verkeerde gaatje(!) zat, zit achterin desktop. Heb maar vier gaatjes zitten, voor toetsenbord en muis, en had hem daaronder. Hij geeft aan dat ik hem in een andere poort moet doen, maar welke? Ik heb aan de voorkant nog 4 zitten, maar lijkt me raar, zo'n kabeltje naar voren...

Hij doet het nu weer, maar hebben jullie daar een oplossing voor? ik heb hem al met een verlengkabeltje onder de desktop liggen, maar toch...

Bedankt alvast!

Gerry

Hoi,

Trouwens, ben meisje, geen Harry! Hahaha!
Inmiddels heb ik gevonden dat het niet aan de virussen lag, geen internet en mail. Bleek aan de wireless usb te liggen! Kreeg al eerder melding dat hij in het verkeerde gaatje(!) zat, zit achterin desktop. Heb maar vier gaatjes zitten, voor toetsenbord en muis, en had hem daaronder. Hij geeft aan dat ik hem in een andere poort moet doen, maar welke? Ik heb aan de voorkant nog 4 zitten, maar lijkt me raar, zo'n kabeltje naar voren...

Hij doet het nu weer, maar hebben jullie daar een oplossing voor? ik heb hem al met een verlengkabeltje onder de desktop liggen, maar toch...

Bedankt alvast!

Gerry

Sorry,was mijn fout,inbreuk.

Harry was met jou bezig.

Laatst bewerkt:
Maar de USB aan de voorzijde kun je ook gebruiken,hoor.
Misschien dat er gezegt wordt,dat het sneller kan,maar dan niet op letten.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Nou dat laat ik het zo! Als het werkt, werkt het tenslotte hé?

Bedankt

Gerry:thumb:

Hoi,

Ja internet wel weer, maar hij geeft bij mail aan, als ik een bericht doorstuur, dat er een virus inzit. Dus ga ik ervan uit dat daar nog iets niet goed zit. Maar hoe kun je dat uitvinden? Alle beveiliging zit erop, en ik kan dat onderdeel niet specifiek scannen op fouten.
Wel is het zo met internet dat ik de wireless ik een ander gaatje heb gestopt waar hij het veel beter op doet, maar nu heb ik dat ding aan de voorkant van de desktop zitten, wat niet handig is.
Ik hoop dat je me kunt helpen met live mail-fout.
Het gebeurt trouwens niet elke keer dat ik hem niet kan doorsturen.

Groetjes Gerry

Toch raar,dat hij achterin de USB niet kan.
Je hebt er toch nog 2 poorten?USB?
Ik weet niet of win 7 , je wireless herkent.
heb je er een cd-tje bij?
En welk toetsenbord heb je?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ja achterin zit hij gewoon te los, hij moet naast of onder 2 andere bezette ingangen. Als ik hem dan beweeg, gaat hij in en uit internetstand. (piepje) Voorin daarentegen zit hij veel steviger. Raar maar waar. Win7 was compatibel met linksys wireless. Heb hem idd gister opnieuw geïnstalleerd, maar was verder wel goed.
Ik heb een acer toetsenbord, kwam in hetzelfde pakket als de kast.
Misschien lag het daaraan dat hij ook geen mailtjes kon versturen, dat 'ie dan dacht dat er een virus in zat...Ik weet het intussen niet meer, wacht op mailtje dat ik kan doorsturen en dan maar afwachten of hij nu weer zo raar doet.

Groetjes Gerry

Welke PC heb jij,of Laptop?
Dat hij los in een USB zit,kan ik niet vatten.

Welke PC heb jij,of Laptop?
Dat hij los in een USB zit,kan ik niet vatten.

Ik heb een acer aspire desktop. Nee ik ook niet, maar als je er nog een andere naast hebt beïnvloedt dat zo dat hij er zeg maar scheef in gaat zitten. Nu heb ik al een kabeltje ertussen gezet, maar het helpt niks. Maar ik wacht nog even af, anders ga ik ermee terug, was showmodel nl.

Bedankt voor je hulp!

Gerry

Ik heb een acer aspire desktop. Nee ik ook niet, maar als je er nog een andere naast hebt beïnvloedt dat zo dat hij er zeg maar scheef in gaat zitten. Nu heb ik al een kabeltje ertussen gezet, maar het helpt niks. Maar ik wacht nog even af, anders ga ik ermee terug, was showmodel nl.

Bedankt voor je hulp!

Gerry
WElk type heb je? Zijn er zoveel.
Ja,dan is dat best mogenlijk ,dat de usb er ZO vaak in en uit gedaan is,dat het los gekomen is.
Krijg je geen gelijk,steek er dan een lintje bij,met 3 x USB extra.
Naast de videokaart.

WElk type heb je? Zijn er zoveel.
Ja,dan is dat best mogenlijk ,dat de usb er ZO vaak in en uit gedaan is,dat het los gekomen is.
Krijg je geen gelijk,steek er dan een lintje bij,met 3 x USB extra.
Naast de videokaart.[/

Ik heb hem er helemaal niet vaak in en uit gehaald, maar dat probleem is (bijna) opgelost.

Een groter probleem is de live mail, ik heb net bericht gekregen van iemand dat haar bescherming aangaf dat er een virus in zat. Is er een scanner voor mailboxen? Zo niet, verwijderen en opnieuw installeren misschien?

Gerry

Dat zou ik zo niet weten.
Zal eens kijken.
ENNE,IK bedoelde jou niet.
Maar als het een showmodel is,kan het daa gebeurt zijn.:confused:

Kijk op www.google.com
vul in , virusscanner voor live.nl
Kijk bij Computeridee.
Staat een uitleg.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.