Verwijderen bestanden ongedaan maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

rr66

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2005
Berichten
61
Hoe kan ik bestanden die ik "definitief" (shift-delete) verwijderd heb alsnog terughalen?

Thanx!
 
je kan het met zoveel programma's doen...
Je moet alleen de chanse hebben dat je bestanden niet al eens overschreven zijn anders zal je ze toch niet meer kunnen openen :confused:
Een ander programmatje is glary utilities waarmee je btw ook je pc wat sneller doet werken :thumb: (freeware)
 
je kan het met zoveel programma's doen...
Je moet alleen de chanse hebben dat je bestanden niet al eens overschreven zijn anders zal je ze toch niet meer kunnen openen :confused:
Een ander programmatje is glary utilities waarmee je btw ook je pc wat sneller doet werken :thumb: (freeware)

beste naamgenoot, bedankt voor deze oplossing maar ik heb hier wel een paar vragen bij. hier een SS om alles wat duidelijker te maken.
http://img159.imagevenue.com/img.php?image=09389_gefudged_122_200lo.jpg

vista had de map "muzica" laten zien onder e:muzica
en onder c:users/jelle/muzica (of zoiets)
ik dacht dus dat ik mijn muziek 2x op mijn pc had. dus ik verwijder 1 van deze mappen en natuurlijk zijn ze alletwee weg. ik weet ook niet hoe dit komt. allesinds ze zijn weg. ik volgde je aanrading om glary utilities te gebruiken, en het werkt daar niet van, maar ik kan niet zeggen: pak de hele map muzica, en restore die naar bv. e:muzica
ik moet voor elk bestand dat ik wil restoren een nieuwe map maken deze map een naam geven enz. ik laat je ff zien hoe ik mijn muziek gesorteerd hebt en dan zul je mijn probleem begrijpen
http://img149.imagevenue.com/img.php?image=09403_gefudged2_122_517lo.jpg
als ik het zo moet doen zit ik hier binnen een jaar nog. is er een ander programma of een andere manier om gewoon mijn hele map muzica met alles daar in te restoren, bedankt op voorhand

btw ik heb ondertussen winundelete geprobeerd, geen freeware. nogal een dure oplossing voor per ongeluk je bestanden te verwijderen (thx om dit te posten anyway abccba15)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zeer tevreden van Directory Snoop. (is een trail versie van online te vinden die zen werk goed en volledig doet, maar je kan em slechts een tiental keer opstarten)
 
Ik ben zeer tevreden van Directory Snoop. (is een trail versie van online te vinden die zen werk goed en volledig doet, maar je kan em slechts een tiental keer opstarten)

heb een programma gevonden dat alle bestanden terugschrijft, niet gesorteerd maarja, ik zal dat dan maar zelf nog is moete doen, allesinds thx for replying!

gz jelle
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan