verwijderen dll's

Status
Niet open voor verdere reacties.

damasterman

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2005
ik heb soms problemen met het verwijderen van .dll bestanden. Het bestand is niet schrijven beveiligd, niet als archief geselecteerd en hij blijft zeuren dattie in gebruik is. Hoe kan ik dit oplossen. Zijn er programmas waarmee je een delete kunt forceren?

groeten

ps ook veilige modus lukt niet en vanuit dos ook niet

Misschien omdat 'ie in gebruik is?

Waarom wil je DLL's weggooien dan? Het zijn vaak belangrijke bibliotheken..

zijn 2 dll.s van een programma dat ik op een nette manier via t configuratiescherm/software verwijderen, verwijderd heb. Hij blijft zeuern dattie inderdaad in gebruik zijn. Het programma is verder wel verwijderd. Het was een trial van bps spyware remover.

Hoe kan ik dit oplossen. Of hoe kan ik die dll's uit gebruik halen?

Je zou is bij processen moeten kijken via CTRL+ALT+DEL en kijken welke proces dat dll bestand nodig heeft en die afsluiten misschien kan je hem zo wel verwijderen. :)

zo toch om een of andere vage redenen gelukt... :8-0:

weet niet hoe, maar ja....

als iemand toch nog een programma weet waarmee ik geforceerd (ook dus ingebruikte) files kan verwijderen hoor ik het nog graag!

bedankt voor jullie hulp zover!

dennis

.dll's die ik wil verwijderen en waarvan ik zeker weet dat het geen kwaad kan, verander ik de extensie .dll naar .txt (tekstbestand) door simpel de naam te veranderen.
Deze kun je openen met Kladblok.
Hier selecteer je alles (Ctrl+A) en delete je het.
Je slaat het op als 'naam'.txt
Deze kan je verwijderen, of als dat niet lukt, weer veranderen naar .dll. Nu moet je hem wel kunnen verwijderen...(evt na herstart)

Geplaatst door mark83
.dll's die ik wil verwijderen en waarvan ik zeker weet dat het geen kwaad kan, verander ik de extensie .dll naar .txt (tekstbestand) door simpel de naam te veranderen.
Deze kun je openen met Kladblok.
Hier selecteer je alles (Ctrl+A) en delete je het.
Je slaat het op als 'naam'.txt
Deze kan je verwijderen, of als dat niet lukt, weer veranderen naar .dll. Nu moet je hem wel kunnen verwijderen...(evt na herstart)

Alsof jij een file kan hernoemen wanneer deze in gebruik is :).

Al is het idee opzich wel leuk.

Nou.. Knappe jongen :). Ik krijg het echt niet voor elkaar om ook maar iets met een file te doen behalve kopieeëren wanneer deze in gebruik is.

ik kan wel het geheel naar .txt wijzigen. Als ik de file wil editen en dat opslaan (onder dezelfde naam) lukt me niet, misschien wel na een herstart..kan ik nog niet zeggen. Maar onder een andere naam lukt wel/

Maar naar txt veranderen lukt dus wel...de extensie

grtz :p

Bestand voor het verwijderen van in gebruik zijnde files

Hoi,

Jij vroeg een bestand dat de mogelijkheid heeft om in gebruik zijnde bestanden te verwijderen ?

Dat kan.

Download boot deleter via onderstaande link (4e bestand van boven)

http://www.tnk-bootblock.co.uk/prods/misc/

Wanneer je dit geinstalleerd hebt, kun je na een rechtsklik op een dll of bestand of zoiets vanuit de Verkenner kiezen voor
"delete on reboot" en klaar ben je, fantastisch programma om dit soort problemen op te lossen.

Laat even weten of dit is wat je zocht.

Gr.,
RB

In gebruikzijnde bestanden verwijderen

Graag gedaan, succes. :thumb:

Gr.,
RB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan