verwijderen film

Status
Niet open voor verdere reacties.

huibsel

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2001
hoi allemaal
er lukt me iets niet
ik heb een stel films binnengehaald met kazaa
nu is deze schijf te vol geworden en ik heb alle films gecopieërd naar een andere schijf.
nu staan de films dus op 2 plekken
in kazaa kan ik de oude bestanden niet verwijderen, steeds zegt hij "kan bestand niet verwijderen het word momenteel door een ander programma in gebruik genomen" terwijl er in mijn ogen niets meer open staat.

hoe haal ik deze films weg???

alvast bedankt

Probeer dit eens:

Ga in extra naar mapopties en kies voor klassieke windows mappen gebruiken.

Probeer daarna de film te verwijderen

Je kunt toch alle programma's afsluiten en via de verkenner die films verwijderen? Als je schijf weer te vol wordt kun je beter verplaatsen kiezen, ipv kopieren.

Geplaatst door Tanja1968
Je kunt toch alle programma's afsluiten en via de verkenner die films verwijderen? Als je schijf weer te vol wordt kun je beter verplaatsen kiezen, ipv kopieren.

verplaatsen met de verkenner wil ook niet
echt gek ( een copy moet je toch gewoon kunnen verwijderen?)

Jazeker. Je kunt het ook nog in veilige modus proberen, en als laatste alternatief via Dos. Het moet gewoon kunnen

Hoi, het is ook zo dat als je de film tracht te verwijderen terwijl kazaa open staat, en er is iemand die die film die je tracht te verwijderen aan het downloaden is, dan geeft hij aan dat het bestand gebruikt word. Dus kazaa sluiten en dan moet het gaan.

Groetjes

Heb je het al geprobeerd zoals in mijn bovenstaande bericht?

Ik heb dit probleem ook eens gehad.
In windows verkenner gewoon op delete drukken,
dan wil windows het verplaatsen naar de prullenbak,
maar omdat een film te groot is daarvoor delete hij hem zelf compleet en zonder probleem.

Is een probleem dat ik ook al eens heb gehad, geloof dat de oplossing is:

Open je taakbeheer (rechtermuisklik op je taakbalk en dan taakbeheer).
Zoek daar bij processen Explorer.exe op en Beëindig deze. Nu kan je als het goed is de film wel verwijderen. Na het verwijderen kan je Explorer.exe gewoon weer opstarten in je taakbaheer door in taakbeheer te gaan naar menu Bestand en daar Nieuwe taak te kiezen --> explorer.exe. Of gewoon je PC resetten.

nou heel maf hoor
het wil echt niet
kan het misschien komen omdat ik mijn schijven heb opgedeeld?
wat ik ook doe, het is steeds het zelfde antwoord.

groetjes huib

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan