verwijderen google maps

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronald buijtend

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2002
Bij het installeren van market werd er ook google maps mee geinstalleerd.Vandaag kreeg ik een manual update na deze update kreeg ik gelijk een melding schijfruimte tekort.Wat niet kan want ik hem net.Nu is mijn vraag ik wil google maps verwijderen.Hoe moet ik dat doen?

Tablet Archos internet 101
Android 2.2 nieuwste firmware

waarschijnlijk staat er bij instellingen applicaties, hier staan alle gedownloade apps en meestal kan je hier ook verwijderen.

Hier kun je 9/10 ook apps overplaatsen naar een aparte SD-kaart, om ruimte te besparen

@lvs98 Google maps valt niet te verwijderen door naar >instellingen >applicaties te gaan, het zit namelijk inhet android system gegraveerd. je zou zwaarder geschut in moeten zetten.

@djceedee sorry, vergiste me. Klopt idd niet. maar het makkelijkste lijkt mij zo veel mogelijk overztten naar SD kaart

market

Dus bij het installeren van market in mijn Archos 101 met android 2.3 wordt Googlemaps in het besturingssysteem gegrift.Met als gevolg de schijfruimte,en hij update automatisch waar ik niet blij mee ben.Dus gaarne google maps uninstall of zoiets.

Precies ja, hij staat er in gegraveerd, wel kan je de updates verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan