verwijderen google zoekgeschiedenis

• Onderwerp starter Onderwerp starter azo9
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

azo9

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2007
Dag, ik heb deze vraag net ook al gesteld maar ik heb mezelf per ongeluk er uit geknikkerd en ik kom niet terug op de oorspronkelijke pagina.
Welnu, Weet iemand hoe ik de zoekgeschiedenis uit mijn kleine google vensterje kan verwijderen? Als ik iets met de beginletter a zoek, dan komt in dat venstertje een hele rits met suggesties beginnend met een a, die ik aleerder heb gezoccht. Hoe kan ik dat "suggestie bestand"verwijderen? De knop internet opties/ geschiedenis wissen verwijdert wel de zoekgeschiedenis, maar niet die suggesties. bedankt maar weer.
n.b. Ik ben ingelogd als azo9,maar heet Karel.

- Extra
- Internet opties
- Tabblad: inhoud
- knop: autoaanvullen
- Knop: formulieren wissen
Daar kan je het ook instellen.

_______

Verplaatst naar sectie: Internet Explorer

- Extra
- Internet opties
- Tabblad: inhoud
- knop: autoaanvullen
- Knop: formulieren wissen
Daar kan je het ook instellen.

_______

Verplaatst naar sectie: Internet Explorer

Hallo killermenace, Ik heb dat allemaal al geprobeert, maar de "suggestions"verdwijnen niet.

de suggesties die google doet bij het invullen van een zoekterm kun je verwijderen door in het tekstvak van google te klikken waardoor de lijst met gebruikte zoektermen verschijnt. Zet nu de cursor op de bovenste term en houdt "Delete" ingedrukt tot de hele lijst verdwenen is.

Succes!!

Laatst bewerkt:
de suggesties die google doet bij het invullen van een zoekterm kun je verwijderen door in het tekstvak van google te klikken waardoor de lijst met gebruikte zoektermen verschijnt. Zet nu de cursor op de bovenste term en houdt "Delete" ingedrukt tot de hele lijst verdwenen is.

Succes!!
Hallo Vinnie82
Als ik bijvoorbeeld de a intoets dan blijft-ie eerdere zoekopdrachten met een a geven. Als ik op het tekstvlak klik dan gebeurt er niets.

Azo,
Ik heb nog nooit gezien dat het via mijn manier niet werkt...
Het is een invulformulier. Als je die via "formulieren wissen" leegt... dan kan het niet anders dat die leeg is...
Ik heb het zelf net nog even geprobeert.. en bij mij werkt het gewoon..

Azo,
Ik heb nog nooit gezien dat het via mijn manier niet werkt...
Het is een invulformulier. Als je die via "formulieren wissen" leegt... dan kan het niet anders dat die leeg is...
Ik heb het zelf net nog even geprobeert.. en bij mij werkt het gewoon..

Tja bij mij niet. Ik heb formulieren wissen gedaan en alle vinkjes uitgezet en natuurlijk op o.k gedrukt . Maar als ik dan weer een letter in het zoekvenster tik krijg ik weer een hele rits met die letter.

Hallo Vinnie82
Als ik bijvoorbeeld de a intoets dan blijft-ie eerdere zoekopdrachten met een a geven. Als ik op het tekstvlak klik dan gebeurt er niets.

Naja vreemd hoor, maar zoals killermenace al zegt over zijn manier, bij mij werkt het gewoon. Dan zou ik het ook niet weten, sorry.

Is er iemand die al weet hoe ik die lijst met suggesties in de google taakbalk kan verwijderen? Met de knop inhoud/auto aanvullen/formulieren wissen lukt het gewoon niet.

Je kan de oplossingen van google proberen.
Hier staan meerdere oplossingen voor zowel de google zoekvak of de google toolbar.
Ik weet niet welke van de twee je hebt.

Succes :thumb:

extra
internatopties
inhoud
pers geg autom aanv
formulieren verwijderen
vinkje plaatsen uit het selectievak formulieren
klik op ok

google verwijderen

Bedankt voor de tips maar waarom alles moeilijk handmatig verwijderen
als het simpel met een tooltje kan !!

Begrijp met niet verkeerd maar ik ben er zwaar op tegen op al
die gegevens die achter blijven in de browsers en computers
kan alleen maar misbruik van gemaakt worden !!

Ik gebruikt dit tooltje, simpele installatie en super makkelijk
Aanrader: http://www.geschiedeniswissen.nl
:thumb:

Google en Microsoft willen veel informatie opslaan, is eigenlijk schending van privacy
mijn rekening gegevens en google verwijderen niet meer.

Beste "djonnie007",

Zoals je wellicht hebt gezien is de laatste reactie van 2007.

Het is dus redelijk om te zeggen dat dit probleem niet meer actueel is.
Daarnaast staat ook in de voorwaarden dat het niet op prijs wordt gesteld om oude vraag op te rakelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan