Verwijderen Inlogoptie smart card

Status
Niet open voor verdere reacties.

ajaxbelg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jul 2013
Bij het inlog scherm staan van mij 2 optie
1. de optie van mij als gebruiker
2. de optie "insert a smart card"

"insert a smart card" wil ik daar niet zien. Hoe kan ik deze verwijderen?
Nu maak ik nooit gebruik van een smart card.

Ik heb het al eens gegoogled en proberen te verwijderen zoals het staat beschreven op: hier en ook zoals hier en ook dat heb ik al uitgevoerd

Die inlogmogelijkheid stoort me steeds meer. Wie kan mij helpen?

Heeft u al in het handboek van de PC/laptop gekeken of daar iets staat over het aan/uitzetten van de smartcardfunctie.
Vaak wordt dit soort zaken in de BIOS geregeld.

Een echte handleiding heb ik niet, enkel een boekje "Aan de Slag" waar ze voor verdere handleiding verwijzen naar "Help en Ondersteuning" in het Start menu. Maar daar wordt niets over die Smartcard inlogmogelijkheid gezegd.

dan kunt u het beste naar de web site gaan van de maker (HP neem ik aan?) en daar zoeken naar een handboek

geef eens merk en type.
ik vermoed een acer?

Goed, ik heb een tijdje rondgekeken in de verschillende manuals van HP over security e.d. en daar hebben ze zo vreselijk veel verschillende mogelijkheden en instellingen van (paranoide zooitje :-) dat het heel veel tijd kost om te achterhalen hoe alles nu precies werkt en aan/uit gezet moet worden.

Ik neem aan dat u een supportcontract bij HP heeft en ik raad u dan ook aan contact met HP op te nemen over dit probleem en hoe dit op te lossen.

overigens zullen velen u dankbaar zijn dat als u de oplossing heeft vernomen van HP dat dan hier in dit forum te vertellen hoe dat precies gaat.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan