verwijderen mails in Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lucas883

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2006
heb outlook 2007 en wil mijn mail lezen op zowel mijn desktop als mijn laptop, maar als ik mail ophaal met de laptop is het bericht niet inzichtelijk op de desktop, wil echter alle mail op beide pc/laptop, hoe kan ik dit zo instellen dat mijn provider niet de mail verwijderd van de server maar dat ik dit handmatig doe/of na een bepaalde periode.
alvast dank
Richard

Hoi,

Wat bedoel je met 'server' ..... dat je in een netwerk op je werk zit?
Of bedoel je eigenlijk 'provider' ????

Vaag dus
En áls je het laatste bedoelt, dan hangt het van de provider af, wat je allemaal in kunt stellen.

Ik laat m'n mails - in kopie - doorsturen naar een Gmail-adres.
En die laatste heb ik in Outlook op m'n laptop ingesteld om mail te controleren.

Zie bijlage:
Komt erop neer dat je op een van de 2 pc's dat vinkje aanzet in de instellingen van het het e-mail account.
Let er wel op dat je dan eerst de mail ophaalt op de pc waar je dat vinkje hebt aangezet, en (direct) daarna op de andere computer (die dus de berichten wél verwijderd van de mailserver).

Succes,

Tijs.

Bijlagen

• outlook2007_berichten_bewaren_op_server.JPG
    outlook2007_berichten_bewaren_op_server.JPG
    41,5 KB · Weergaven: 68
Ik wil eigenlijk alle mail lezen op beide pc's/laptop zonder dat @home de berichten wist als ik mijn desktop aan zet, dan zie ik de mail niet meer op mijn laptop, dus alle berichten (zowel hotmail als @home mail moet op beide te zien zijn en te bewerken/verzenden
sorry voor de onduidelijkheid
Richard
Hoi,

Wat bedoel je met 'server' ..... dat je in een netwerk op je werk zit?
Of bedoel je eigenlijk 'provider' ????

Vaag dus
En áls je het laatste bedoelt, dan hangt het van de provider af, wat je allemaal in kunt stellen.

Ik laat m'n mails - in kopie - doorsturen naar een Gmail-adres.
En die laatste heb ik in Outlook op m'n laptop ingesteld om mail te controleren.

.... zie de 'tip' van Tijs.

Ik hoor graag van je, of die heeft gewerkt .... ;)

Wat je moet doen is inloggen op je webmail bij @home en kijken of berichten bij het ophalen ook in je postbus bij @home moeten blijven staan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan