Verwijderen map program files lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

stratoer

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2009
Ik heb al op verschillende manieren geprobeerd om de map program files van mijn hdd te verwijderen, maar niks lukt. kreeg eerst de melding dat ik van trusted installer rechten moest krijgen om de map te verwijderen. Uiteindelijk is het me gelukt om te zorgen dat ik van administrator rechten moet krijgen. Ik dus inloggen op het administrators account en probeer het opnieuw, krijg ik alsnog de melding dan ik van administrator rechten moet krijgen, terwijl ik met het account "administrator" ben ingelogd. Weet iemand een oplossing?

Gaat niet lukken. Daarnaast : waarom zou je die map kwijt willen? Windows en ook veel andere programma's doen het daarna niet meer, dus je hebt geen tierelier meer aan je machine.

Laatst bewerkt:
  1. waarom zou je deze map verwijderen in deze map staan al de programma's die je computer gebruikt en ook een aantal basisprogramma's van windows dus wanneer jij deze verwijdert wordt je hele systeem instabiel
  2. om bovenstaande reden is het daarom ook niet mogelijk deze map te verwijderen

Ik wil die map verwijderen omdat ik een ssd heb gekocht en windows daar opnieuw op heb geinstalleerd. Maar in plaats van mijn hdd te formateren en al mijn gegevens daarop te back-uppen, vond ik het handiger om gewoon alle windows mappen te verwijderen. Ik heb windows dus draaien op me ssd en daarvandaan probeer ik die mappen op me hdd te verwijderen

Dan zou de truuk kunnen zijn : haal die hdd eruit, hang 'm in een andere pc en formatteer 'm daar.

Maar dan moet ik dus alsnog meer dan 200gb aan bestanden back-uppen, en dat duurt me ten eerste veels te lang, en ten tweede heb ik daar atm geen ruimte voor.

Bypass : bezoek eens de website 'we transfer'. Als je ziet hoeveel bestanden (grootte) je mag verzenden, dan heb je daar je oplossing:

zend via 'we transfer' de bestanden naar bijv. je hotmailccount. Doe dan de formatteertruuk met die hdd en gebruik wederom 'we transfer' om de boel weer naar jezelf terug te sturen, m.a.w. haal de boel pas terug / download pas als de schijf geformatteerd en teruggeplaatst is.

Laatst bewerkt:
Okee dat lijkt me een goed idee, maar waarom raad je me aan om mijn hdd in een andere pc te zetten, ik kan hem toch gewoon via windows in deze pc formateren?

Ik weet niet of dat gaat lukken omdat er Windows op staat / stond en de oorspronkelijk primaire Windows partitie ga je niet zomaar geformatteerd krijgen. Maar goed, proberen kan je 't altijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan