• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verwijderen of lichter maken paginanummering bij ingesteld afdrukbereik

Status
Niet open voor verdere reacties.

hotpop

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2005
Hallo,
Ik heb een document waar een afdrukbereik is ingesteld.
De bedoeling is dat dit ook zo blijft ook tijdens het invullen van het formulier. Maar de grote tekst met pagina 1, 2 enz blijft in beeld
De tekst die er achter staat is dan moeilijker te lezen.
Is het mogelijk om deze tekst aan te passen door deze bv lichter te maken (doorzichtig of zo)
Alvast bedankt voor de reacties

Lijkt mij dat het dan nog minder leesbaar wordt. Maar misschien dat het plaatsen van het document een idee is.

Hierbij een printscreen van wat ik bedoel
Het gaat er dus om dat de tekst van het pagina nummer wat excel automatisch op het scherm laat zien lichter moet worden

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik zou de standaardweergave gebruiken, niet het pagina-eindevoorbeeld, en de kolommen en rijen die je niet gebruikt verbergen of een breedte 0 geven.

Zoals in bijlage.

Bijlagen

Dit zou op zich een oplossing zijn echter ik heb buiten de ingestelde pagina instelling informatie staan die wel zichtbaar is maar niet mee geprint wordt
Gezien jou voorbeeld zou er bv op A32 tekst staan die voor een gebruiker dan wel zichtbaar is maar wordt dan niet uitgeprint en dat valt dan weg als ik de rij verberg

Je kan nog steeds een afdrukbereik instellen... (dat dus kleiner is dan wat je op het scherm toont).

Klopt inderdaad
Hier kan ik mee verder
Top bedankt voor de oplossing en de snelle response:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan