verwijderen Office

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilton

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2008
Ik heb Office 2003 geinstalleerd, maar wil deze verwijderen. Reden voor verwijdering is dat er in het register bepaalde instellingen staan die er voor zorgen dat bv Oulook niet meer opstart. Zoekt nl naar een pst-bestand op een lokatie waar deze niet meer staat. Maar na verwijdering en opnieuw installeren van Office is het probleem niet opgelost. De nieuwe installatie maakt weer gebruik van het 'oude' register. Deze wordt dus niet verwijderd. Ook niet via verwijderen van software via Windows. Ik gebruik verder Vista.

Hoe kan ik Office in zijn geheel verwijderen? Of in welke directory stond het pst-bestand bij de standaard installatie?

Heb je Ccleaner al gebruikt?

Haalt foutieve verwijzingen uit het register, en doet nog veel meer
aan opruimwerk.

:cool:

Heb zojuist Ccleaner gebruikt, maar probleem nog niet opgelost.

Bij opstarten van Outlook zoekt het programma naar pst-bestand op de C-schijf. Deze is door mij handmatig verplaats (en dus verwijderd van C) naar de E-schrijf. Weet jij misschien wat de standaard directory is waar Office het pst-bestand neerzet?

Krijg de volgende melding bij opstarten Outlook (zie bijlage).

Bijlagen

Heb zojuist Ccleaner gebruikt, maar probleem nog niet opgelost.

Bij opstarten van Outlook zoekt het programma naar pst-bestand op de C-schijf. Deze is door mij handmatig verplaats (en dus verwijderd van C) naar de E-schrijf. Weet jij misschien wat de standaard directory is waar Office het pst-bestand neerzet?

Krijg de volgende melding bij opstarten Outlook (zie bijlage).

Standaard lokatie PST bestanden in XP :

Documents and Settings\%gebruikersnaam%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Om definitief van het gezeur af te zijn en het PST bestand op een andere lokatie te houden: klik

Bedankt Pasja,

Maar beide programma's leveren het gewenste resultaat niet. Als ik MS Office verwijder, en dan opnieuw installer krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding. Ik gebruik verder Vista.

Hoe kan ik de installatie van MS Office defintief nu verwijderen? Andere optie die ik kan proberen is om de bestanden in de oorspronkelijke data directory op c:\ te herstellen, maar ik heb hier bestanden uit verwijderd en weet niet meer wat er is gewist (prullenbak is ook leeg).

Wilton

Probleem is nog niet opgelost, maar volgende week komt er iemand naar kijken.

Voorlopig dus bedankt voor het meedenken, en mocht het niet lukken dan laat ik het weten.

Groet Wilton.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan