verwijderen software lukt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik heb ooit bearshare op pc gehad (werkte toen ook al met windows7), dat heb in toen verwijderd met de deinstallatieomogelijkheid van dat programma. tenminste dat denk ik. nu wil ik opnieuw installeren en krijg ik boodschap dat oude versie er nog opstaat. dat blijkt te kloppen. ik heb geprobeerd dit weg te halen met de deinstallatieoptie van windows maar het programma blijft gewoon staan. hoe kom ik verder?
graag hoor ik.

Probeer dit programma eens te verwijderen met Revo uninstaller. Download de uninstaller, open hem en verwijder het programma in de advanced mode. Dit omdat Revo dan ook het register nakijkt op achtergebleven resten. Succes...:thumb:

Als je op de Revo site bent, klik dan op downloads en installeer de Free version.

http://www.revouninstaller.com/

dat werkt geweldig! zelfs restanten worden opgeruimd! (die zorgen toch voor vertraging?)
dank!

Graag gedaan...:) Ik ben blij dat het is gelukt. Inderdaad zorgen de resten voor vertraging.

Revo uninstaller in Windows 7 64bit

Ik merk dat Revo niet alle geïnstalleerde programma's laat zien. Komt dit doordat ik de 64bit versie gebruik en zo ja, wat is daaraan te doen?

Bij Zsoft uninstaller is dit ook het geval. Ik wil het programma GoodSync verwijderen omdat dat begint te zeuren over de pro-versie. Het lukt alleen maar via het configuratiescherm van Windows. Uiteraard is het dan lang niet helemaal weg.

Het is niet de bedoeling te reageren in oudere topics. Om die reden gaat er dan ook een slotje op. Uiteraard kun je een nieuwe vraag stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan