Verwijderen Trend Micro Security Agent, HOE?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hardys33

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Het lukt mij niet dit programma te verwijderen. Verschillende methodes geprobeerd, toch geen suc. In mijn DELL met WIN 7 is dit programma vooringestaleerd. Nog niet echter actief gemaakt. Tijdens het verwijderen word ik naar wachtwoord gevraagd. Wat voor een wachtwoord dan? Kan iemand mij helpen?

Kijk eens welk product het precies is op deze pagina

Wellicht kunnen we dan verder helpen, want het product dat jij noemt ("Security Agent") staat daar niet genoemd.

Overigens kan het zijn dat deze link en/of deze link je kan helpen het te verwijderen. Meeste kans met de eerste link, trouwens.

Tijs.

@dnties

1.”paasword” probleem via ALLOW UNISTALL en de sleutel 0 naar 1 zetten heb ik het programma niet kunnen verwijderen. Men vraagt steeds naar VERWIJ. WACHTWOORD.
2. verder ik heb een tooltje TMSTool toegepast (solution ID 1055040) voor de autom. verwijdering. Ook geen succ. De PC was 15 min. bezig met “verwijderen”, toch geen resultaat. Ik heb dan de verwijd.procedure stopgezet.
3.als laatste blijft manually unist. procedure. Echter tijdrovend.
Jammer dat de modificatie met ALLOW UNISTALL niet werkt. Ik snap ook niet waarom.
Heb je nog een suggestie/idee voor dit probleem? Vast bedankt

Andere suggesties heb ik niet. Je zou evt. zelf kunnen zoeken op Google:
dell uninstall Trend Micro Security Agent password

Tijs.

@dnties

ja, dat alles heb ik al gedaan. Oplossing ?: gewoon in de laptop laten zitten: anders is het een tijdverspilling:) gr. Hardys33

Je kunt natuurlijk een telefoontje of mailtje eraan wagen richting Dell, want die heeft het erop gezet, nietwaar? ;)

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan