Verwijderen users map?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebas108

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2008
Berichten
14
Hallo

Ik heb net op deze manier: http://www.vistabits.nl/howto/gebruikersmap_verplaatsen.htm de inhoud van mijn users map van de C naar de D schijf verplaatst. Mijn vraag is nu: kan ik de users map van de C schijf nu verwijderen? Want er staat dat er nog heel veel data inzit?

De C-schijf:

C:\Users\Gebruikersnaam
Er staat: deze map is leeg
Als ik op eigenschappen druk:
grootte: 289 MB (303.707.281 bytes)
grootte op schijf: 295 MB (310.054.912 bytes)
inhoud: 3.066 bestanden, 457 mappen


De D-schijf:

D:\Gebruikersnaam
De mappen Documenten, Afbeeldingen etc. staan erin
Eigenschappen:
Grootte: 5,64 MB
inhoud: 77 bestanden, 22 mappen

Wat zijn al die bestanden op de C schijf in mij gebruikersmap? Het is niet zo dat ik de map voor gedeelde gebruikers erbij heb genomen. Het is alleen m'n eigen gebruikersmap die dus leeg is.
Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
je schrijft dat er op de c-schijf nog zo'n 289Mb staat maar dan zeg je ook dat er nu op de d-schijf 5,64Mb staat??? --> bedoel je dan Gb?

Wel, kijk eens wat er nog op de c-schijf staat door de verborgen bestanden weer te geven ;)
 
je schrijft dat er op de c-schijf nog zo'n 289Mb staat maar dan zeg je ook dat er nu op de d-schijf 5,64Mb staat??? --> bedoel je dan Gb?

Wel, kijk eens wat er nog op de c-schijf staat door de verborgen bestanden weer te geven ;)
Nee, dat gaat natuurlijk niet over de hele schijf. Het gaat over de locatie die ik erbij heb gezet. Dus bij C: C:\Users\Gebruikersnaam.
 
Nee, dat gaat natuurlijk niet over de hele schijf. Het gaat over de locatie die ik erbij heb gezet. Dus bij C: C:\Users\Gebruikersnaam.

ik begrijp niet wat je daarmee wilt duidelijk maken hoor :confused:

is die 5,64 MB de volledige grote van de gebruikersmap op de d-schijf dan?
(heb je pas opnieuw geinstalleerd misschien?

en heb je dan die verborgen bestanden weergegeven om te zien wat er toch nog in de gebruikersmap zit op je c-schijf?
 
ik begrijp niet wat je daarmee wilt duidelijk maken hoor :confused:

is die 5,64 MB de volledige grote van de gebruikersmap op de d-schijf dan?
(heb je pas opnieuw geinstalleerd misschien?

en heb je dan die verborgen bestanden weergegeven om te zien wat er toch nog in de gebruikersmap zit op je c-schijf?
Ja, sorry dat ik dat er niet bij had gezegd, mijn laptop is net nieuw en er staan nog geen documenten/foto's/muziek op..
Maar goed ik heb de verborgen bestanden laten weergeven en dan zie ik dit (op de C schijf dus, C:\Users\Sebas, waar ik eerst mijn documenten etc. had staan):
ntuser.dat.LOG1 (256 kB)
ntuser.dat.LOG2 (0 bytes)
map: AppData (341 mB), hierin zitten de mappen: Local, LocalLow en Roaming, met in die mappen weer mappen van geïnstaleerde software.
Snap niet wat dat daar doet? Heb alles gewoon netjes onder program files geïnstalleerd. Er staat bijvoorbeeld ook een map met de naam Acer Arcade Deluxe tussen, een programma dat ik al heb verwijderd.
 
ik zou in documents en settings/usernaam niets weggooien,ik begrijp dat je mijn documenten verplaatst hebt naar 'n andere partitie maar in docs&settings/username blijft data staan die allerlei info bevat over dat verplaatste bestand en allerlei info over je specifieke account.Wees voorzichtig wat je hier doet anders kom je straks niet meer in bepaalde bestanden en/of krijg je foutmeldingen! Lege mappen van verwijderde software kun je wel weggooien natuurlijk maar lege windowsmappen weer niet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan