(!)Verwijderen van anti virus progamma werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

livestrong

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2006
Berichten
28
Hallo,

Ik zit met een dringende vraag!
Ik heb in een stomme bui CA Internet Security Suite geistalleerd.
Nu wil ik het weer verwijderen maar dat lukt niet!

Via de normale weg in Software -> Progamma verwijderen werkt niet, hoewel het icoontje wel weg is.
De map waarin het progamma staat is er nog gewoon. Ik heb het geprobeert met de uninstall.exe maar dan zei het dat het verwijderd is en dat ik de PC opnnieuw moet opstarten zodat alles weg is. Zodra dat is gedaan staat het er nog steeds.

Het grootste probleem is nog dat ik niet kan internetten. Het lijkt of Firefox en IE word geblokkeerd. Ik krijg daar gewoon een wit scherm te zien.
Ik heb gekeken tusssen de progamma's die vanzelf opstarten als windoes opstart, maar daar zit het niet tussen, dus ik kan het niet disabelen.

Als ik op andere EXE bestanden klik word er niets opgestart.

Weet iemand hoe ik het netjes kan verwijderen?

Alvast bedankt voor de reacties.

P.S.: Het zorg er ook voor dat Kaspersky zijn antivirus voor mail en internet niet goed/ helemaal niet kan opstarten.
 


Ah, dankje wel, maar de PC is zo sloom dat ik niets kan opstarten. Hij loopt meteen vast.
Ik moet dus eerst mijn PC in Safe Mode krijgen. Alleen F8 werkt niet, dat vraagt ie welke harde schijf ik wil gebruikem om op te starten. Is er misschien een andere knop die ik kan gebruiken om mijn PC in Safe Mode te krijgen? Ik weet dat je een zinnetje in kan typen in MSConfig ofzo, maar zodra dat eindelijk is opgestart loopt ie daarop vast.
 
Voor de Veilige Modus, er zijn 2 manieren:

A)
- tijdens het opstarten, de toets F8 snel achter elkaar indrukken.
- er verschijnt een menu met een aantal opties. Kies met de pijltjestoetsen de optie 'Veilige modus'.

B)
1. Klik op 'Start' en dan op 'Uitvoeren' (Run)
2. Type daar: msconfig en druk op enter
3. Ga naar het tabblad 'boot.ini'. Zet hier een vinkje bij de optie '/safe boot'.
4. Klik op 'OK' en start de computer opnieuw op wanneer hierom wordt gevraagd.

En systeemherstel werkt dat ook niet?
 
Optie A werkt niet, want dat vraagt ie van welke harde schijf ik wil booten, optie B werkt niet omdat hij daarop vast loopt.

Ik wil vanmiddag nog wel proberen met de F8 toets. Maar systeem herstel, hoe werkt dat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan