verwijderen van dotcomToolbarNL??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat klopt: in veilige modus kun je het internet niet op. Dat hoeft toch ook niet? Je hoeft alleen maar een paar mappen te verwijderen in veilige modus. Daarvoor hoef je niet het internet op.

Dus: gewoon de stappen die daar staan opvolgen, in die volgorde. Schrijf inderdaad even op welke mappen je in veilige modus moet verwijderen, want in veilige modus kun je dus niet naar ASO gaan om nog eens te kijken.

Heb je alle stappen uitgevoerd, plaats dan dáár (in je thread op ASO dus) het nieuwe HijackThis-log en het andere logje waarom ik vroeg. Het zal niet in één keer zijn opgelost, maar dat is normaal.

whahahaha en en en nu als ik mijn documenten open krijg ik alle bestanden op een rijtje :8-0: waatt is dittt
lijkt wel één grote grap :( ik snap er de ****** niet van

Geplaatst door engeltjex
whahahaha en en en nu als ik mijn documenten open krijg ik alle bestanden op een rijtje :8-0: waatt is dittt
lijkt wel één grote grap :( ik snap er de ****** niet van

Dan heb je blijkbaar de weergave-opties in de Verkenner veranderd. Maakt helemaal niets uit, dat kun je later gemakkelijk weer veranderen.

Raak toch niet zo in paniek!

Gewoon rustig de door mij beschreven stappen uitvoeren (daarvoor moet je trouwens niet in 'Mijn documenten' zijn), dan komt het heus wel goed.

Ik wacht je reactie op ASO af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan