verwijderen van programma's

• Onderwerp starter Onderwerp starter Schul
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Schul

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Een vraag:

Ik wou het programma ArcSoft van mijn pc verwijderen. (specifiek VideoImpression 1.6\videoimp.exe)
dit programma schijnt niet meer te kunnen updaten.
Helaas kon ik het niet verwijderen in confuguratiesysteem-software, ook niet in een unstall-program "Reunstall" of in het tabblad deinstalleer van Ccleaner.
Het gaat om C:\Program Files\ArcSoft\VideoImpression 1.6\videoimp.exe 1.6.25.38

Vandaag heb ik oo het program "TechPowerUp GPU-Z v0.6.0" van internet gedownlaod en geinstallerd om mijn videocard gegevens te zien. nadat ik deze had ingezien wou ik het ook tevergeefs van mijn pc verwijderen.
Helaas is hier ook hetzelfde probleem en kan het niet met unstall verwijderen.

Kan het zijn dat progamma'geen unstall hebben en kunnen die direct verwijderd worden?
Wie heeft hier een antwoord op?
Jan

Bedoel je dat je bij start zoeken en dan Programma's verwijderen dat hebt geprobeerd?

Probeer anders gewoon de map te verwijderen?

Verder heb ik er geen verstand van ik doe altijd wat hierboven staat

Laatst bewerkt:
naudjanssen zei:
Probeer anders gewoon de map te verwijderen?
Dit dus niet doen. Als je de map gewoon verwijderd heb je kans dat er restjes op je computer achterblijven.

Download CCleaner en probeer 'm daarmee te verwijderen.

Dit dus niet doen. Als je de map gewoon verwijderd heb je kans dat er restjes op je computer achterblijven.

Download CCleaner en probeer 'm daarmee te verwijderen.
Zoals ik in mijn 1e bericht al zei ben ik al met CCleaner bezig geweest en daar staat het ook niet op.

Hooi Schul,
Sorry maar deze twee waren van mij te sneller af, probeer maar dit.
Als je geprobeerd dat programma opnieuw installeren dan krijg je
(waarschijnlijk) twe opties: verwijderen en repareren. Als dat niet
lukt kan je proberen Revo Uninstaller installeren en met dat programma
verwijderen.
Succes....

Hooi Schul,
Als je geprobeerd dat programma opnieuw installeren dan krijg je
(waarschijnlijk) twe opties: verwijderen en repareren. Als dat niet
lukt kan je proberen Revo Uninstaller installeren en met dat programma
verwijderen.
Succes....
Het program Revo Unstall is hetzelfde als het unstall-program "Reunstall" en die heb ik al geprobeerd.
het gaat om 2 programma's:
- ArcSoft\VideoImpression 1.6\videoimp.exe 1.6.25.38 is niet opnieuw gratis te installeren.
- "TechPowerUp GPU-Z v0.6.0" waar geen unstall in zit.
Jan

Dat kun je met de Revo Uninstaller prima verwijderen als je de 3e verwijder optie gebruikt in het scherm waar wordt gevraagd op welke wijze je wilt verwijderen.

Dat kun je met de Revo Uninstaller prima verwijderen als je de 3e verwijder optie gebruikt in het scherm waar wordt gevraagd op welke wijze je wilt verwijderen.

Dat ben ik met je eens, het is een prima program, ik gebruik het regelmatig. Maar het te verwijderende programma(Arcsoft) moet wel in het Revo index aangegeven staan.
Dus niet, wat nu?
Jan

Je kunt dan wel de mappen waar deze staat verwijderen en daarna een goede regcleaner draaien.
Ik gebruik daar de Eusing Free Registry Cleaner voor.
http://www.eusing.com/free_registry_cleaner/registry_cleaner.htm

Het gaat er mij maar om dat door de verwijdering er geen schade in het systeem is gemaakt.
Ik neem aan dat de registerblad van Ccleaner hier ook goed voor is. Met dit progamma heb ik goede ervaringen. Daarin kan een registerbackup worden gemaakt.
Jan

Ccleaner kan dat inderdaad ook prima. Schade loop je hierdoor niet op, alleen vervuiling in het register en dat lost Ccleaner dan weer op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan