Schul
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 jan 2006
Een vraag:
Ik wou het programma ArcSoft van mijn pc verwijderen. (specifiek VideoImpression 1.6\videoimp.exe)
dit programma schijnt niet meer te kunnen updaten.
Helaas kon ik het niet verwijderen in confuguratiesysteem-software, ook niet in een unstall-program "Reunstall" of in het tabblad deinstalleer van Ccleaner.
Het gaat om C:\Program Files\ArcSoft\VideoImpression 1.6\videoimp.exe 1.6.25.38
Vandaag heb ik oo het program "TechPowerUp GPU-Z v0.6.0" van internet gedownlaod en geinstallerd om mijn videocard gegevens te zien. nadat ik deze had ingezien wou ik het ook tevergeefs van mijn pc verwijderen.
Helaas is hier ook hetzelfde probleem en kan het niet met unstall verwijderen.
Kan het zijn dat progamma'geen unstall hebben en kunnen die direct verwijderd worden?
Wie heeft hier een antwoord op?
Jan
Ik wou het programma ArcSoft van mijn pc verwijderen. (specifiek VideoImpression 1.6\videoimp.exe)
dit programma schijnt niet meer te kunnen updaten.
Helaas kon ik het niet verwijderen in confuguratiesysteem-software, ook niet in een unstall-program "Reunstall" of in het tabblad deinstalleer van Ccleaner.
Het gaat om C:\Program Files\ArcSoft\VideoImpression 1.6\videoimp.exe 1.6.25.38
Vandaag heb ik oo het program "TechPowerUp GPU-Z v0.6.0" van internet gedownlaod en geinstallerd om mijn videocard gegevens te zien. nadat ik deze had ingezien wou ik het ook tevergeefs van mijn pc verwijderen.
Helaas is hier ook hetzelfde probleem en kan het niet met unstall verwijderen.
Kan het zijn dat progamma'geen unstall hebben en kunnen die direct verwijderd worden?
Wie heeft hier een antwoord op?
Jan