verwijderen van spywareguard.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0106

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2004
Hallo,

Ik heb een probleem.Ik wou spywareguard verwijderen omdat ik nu een ander programma gebruik maar ik kom niet van de spywareguard.dll af.
Hij laat zich niet verwijderen met de melding dat de schijf vol is of dat hij al reeds gebruikt wordt.
Ook is mijn computer de laatste tijd erg traag.
Ik weet niet of dit er mee te maken heeft.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb hitmanpro erop en BPS spywareremover.:thumb:

Probeer eens in veilige modes
En je hebt BPS Spywareremover ben ik niet zo kapot van zeker niet samen met Hitman

Geplaatst door gast0106

Ik heb hitmanpro erop en BPS spywareremover.:thumb:

Is BPS Spywareremover niet een fout antispywareprogramma? >KLIK<

Laatst bewerkt door een moderator:
BPS Spywareremover is bagger en een (slechte) kloon van Ad-aware+Spybot. Zoek maar eens op BPS op deze site > http://www.spywarewarrior.com/family_resemblances.htm en lees de meerdere verklaringen.

Bovendien draai je Hitman Pro en daarin zit al (de echte versies) Ad-aware en Spybot. Mijn advies is om die BPS-rommel eerst te uninstallen. Daarna met CCleaner de restanten opruimen. Probeer dan nog eens Spywareguard te verwijderen.

Neem ook eens een kijkje op www.antispywareoffensief.nl veel nuttige info.

Zo is 't maar net Ikself! :thumb:

Geplaatst door gezina
BPS Spywareremover is bagger en een (slechte) kloon van Ad-aware+Spybot. Zoek maar eens op BPS op deze site > http://www.spywarewarrior.com/family_resemblances.htm en lees de meerdere verklaringen.

Bovendien draai je Hitman Pro en daarin zit al (de echte versies) Ad-aware en Spybot. Mijn advies is om die BPS-rommel eerst te uninstallen. Daarna met CCleaner de restanten opruimen. Probeer dan nog eens Spywareguard te verwijderen.

Neem ook eens een kijkje op www.antispywareoffensief.nl veel nuttige info.

Zo is 't maar net Ikself! :thumb:

Dit is een deel uit de tekst van @buffy

gebruik deze programma's voor het verwijderen van spyware:
* AdAware SE
* Spybot - Search & Destroy
en deze programma's voor het voorkomen van spyware:
* SpywareBlaster
* SpywareGuard

Is SpywareGuard dan achterhaald???

Geplaatst door BANDIT123
Is SpywareGuard dan achterhaald???

De bagger waar we het hier over hebben is BPS Spywareremover. Niemand heeft het over SpywareGuard.:)

EDIT: Sorry Bandit, k had niet gezien dat Gezina het over Spywareguard had.:confused:

@Geeske: k wist het niet 100% zeker. Vraagsteller heeft het over BPS Spywareremover en op ASO wordt het BPS Spyware en Adware Remover genoemd, vandaar mijn twijfel, maar deze is door jou weer op onovertroffen wijze weggenomen!:thumb:

Laatst bewerkt:
Ik heb BPS verwijderd en spywareguard.dll ook verwijderd in de veilige modus en cccleaner gedraaid dus nu moet het goed zijn.
Bedankt voor al jullie advies. Wilma.

Geplaatst door gast0106
Ik heb BPS verwijderd en spywareguard.dll ook verwijderd in de veilige modus en cccleaner gedraaid dus nu moet het goed zijn.
Bedankt voor al jullie advies. Wilma.

Wat Bandit123 eigenlijk terecht ook al aangeeft: SpywareGuard is een goed programma, je had even problemen om het te verwijderen.....ik zou toch proberen het opnieuw te installeren.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ze is nog sneller dan ik,maar ja ik heb het op mijn tester gezet om te kijken of het er in veiligemodes uit te krijgen was.
Maar ze heeft het voor elkaar.
Zo en nu ga ik zo slapen ,morgen weer voor oppas opa spelen.
De groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan